MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 01, 2009 9:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
no własnie nie mam czujnika :( jade zawioze im to koło zamachowe i zobaczymy. <br>Dodano po 13 godzinach. 28 minutach.:<br> koło zamachowe zawiezione i odziwo pan jak zobaczył to stwerdził że jest inne.... :o
Mianowicie chodzi o takie dwie jakby płozy z których czujnik czyta.
Ja juz nie miałem siły żeby wymieniać to koło i zleciłem to im.
Dzisiaj nie robili bo czekali na to koło i wzieli sie za inna robote.
Cały czas nie daje mi to spokoju bo numery na kołach były takie same. Jest w sumie też troche mojej winy gdyz dokładnie nie sprawdziłem czy są identyczne tylko zdałem się na numerację MB.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 02, 2009 7:18 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
To że koło ma dwie płozy jeszcze o niczym nie świadczy .Też miałem taki problem podczas zamiany skrzyni(krótki wałek na długi wałek).Wymieniłem całe sprzęgło wraz z kołem zamachowym i dupa brak iskry.Na nowym kole zamachowym brakowało takiego małego bolca na jednej z dwóch płóz.Po założeniu koła z bolcem auto ożyło.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 3:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Silnik włożony i autko jezdzi [zlosnikz]
Przy zakładaniu kolektora ssacego zauwarzyłem pomiedy nim a silnikiem jest takie cos...hmmmm nie wiem jak to nazwac z którego wychodzi jakas wtyczka na jeden bolec??Dobrze myslę że jest to jakiś podgrzewacz kolektora?

Troszke na zimnym jakby nierówno pracował,po rozgrzaniu wraca wszystko do normy.
Jazda na razie na PB.
Przy rozruchu na starym motorze palił po trzech łechtnięciach bez dodawania gazu.
Natomiast teraz tez zapala bardzo szybko ale musze delikatnie wcisnąc lekko gaz bo bez tego nie chce zaskoczyć.

A najgorsze w tym wszystkim że doinwestowałem go ostatnio troche a i tak prawdopodobnie będe musiał go sprzedac :(

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 5:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Może urwałeś kabelek od czujnika temperatury co by odpowiadało takiemu zachowaniu silnika,zrób fotkę tego czegoś.A co było powodem braku iskry ? czyżby koło zamachowe niby takie same a jednak inne ?

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 9:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Przyczyna braku iskry było inne koło zamachowe :evil:
Nie miało takich "płoz" z których czujnik czyta dane.
Zdjęcia nie mam ale jest wykonane chyba z aluminium na kształt usczelki.
Jak znajde na necie foto to podzuce.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 10, 2009 10:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Zeby nie zakładac nowego tematu.

Autko jezdzi ale ma pare pytań.
Zauwazyłem że panowie w warsztacie podpieli mi kaple WN z kopułki odwrotnie do świec,mianowicie z 1 na kopułce do 4 gara z 2 na kopułce na 3 gar itd.

Z czego czytac żeby ustawic palec tak jak ma byc czyli 1 do 1 itd.
Na kole pasowym są jakies liczby i taki mały bolczyk.

Na zimnym silniku przez dwie trzy minuty są za niskie obroty ok 400-500.
Wraz ze wzrostem temperatury sytuacja sie stabilizuje

Jak przegazuje do ok 2000 i puscze gaz to obroty w momencie spadaja do tych 400. jak sie silniczek rozgrzeje to ładnie i płynnie spadają do 800.

Mam takie odczucie że do 2000-3000 tys jest troszke przymulony. Powyżej tych obrotów bardzo ładnie ciagnie.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl