Emsi pisze:
marpie pisze:
SEC nr 1
Oglądałem go bardzo szybko, bo z założenia szukam ostatniej serii. Gdzie nie gdzie miał już ogniska rdzy (spód drzwi) oraz purchle na błotnikach - niestety II seria. Lakier wyglądał na oryginalny. Środek czysty, chyba bez zmęczenia. Więcej już nie pamiętam, bo było to już z pół roku temu.
Oglądałem go dzisiaj. VIN WDB1260461A252671. Ciekawy kod jak na SEC-a:
Cab 00378 oraz
506 outside rear view mirror, right, convex,
taxi export version.
1. Blacha - lekko zaczęte prawe drzwi na dole pod plastikiem. Na błotnikach nic nie znalazłem, spód ok. Wydaje mi się że lewe drzwi i lewy tylny błotnik mają inny odcień, ale po pierwsze padał deszcz i nie było za dobrze widać a po drugie trzebaby mieć próbnik lakieru (nie mam).
2. Silnik - zapala na zimno tak sobie (moja SL na zimno pali praktycznie na dotyk), na ciepło też trochę ospały. Jakieś dziwne dzwonienie. Suchy.
3. Zawieszenia nie sprawdzałem na szarpakach bo nie miałem jak i nie miałem za dużo czasu. Ale z tego co widziałem w kanale, to część gum na pewno do wymiany.
4. Skrzynia - raczej ok, przełącza super, sucha.
5. Tylny most zapocony.
6. Środek i detale - tutaj marnie.
- tylna szyba zaczyna się rozklejać
- szyba w prawych drzwiach nie podnosi się do końca
- z kolei tylna prawa nie opuszcza się do końca
- podsufitka odklejona
- przetarty lakier na skórze fotela kierowcy
- wypaczony plastik na konsoli centralnej z lewej strony
- do poprawki klamka wewnętrzna prawa
- brak kilku detali (np. przełącznika od podnoszenia zagłówka z prawej strony)
- nie działa zegarek
- termometr rozlany, ale działa
- osłona klamki zewnętrznej z lewej strony - schodzi lakier
Facet ma wycenę z NRF za 10.800 EUR bo brał auto w rozliczeniu za sprzedany towar (handluje antykami).
A na dzisiaj chce 29.900. Fantasta jak dla mnie.
Teraz na eBay jest perfekcyjna chyba
420SEC. Zobaczymy do ilu się wylicytuje.