Tym ze pupą grzejesz siedzisko i do tego elektrycznie się dogrzewasz. A u pasażera pewnie nikogo nie posadziłeś tyko sprawdzasz ręką czy ciepłe. Jak usiądziesz też zacznie grzać jak trzeba.
Co do migających kontrolek to na pewno jak jest za niskie napięcie to zaczynają migać i wyłącza się grzanie żeby nie obciążać elektryki, po powrocie właściwego napięcia kontrolki przestaną migać i się zapalą na stałe i fotele zaczną grzać.
Kontrolki też mogą migać jak coś nie tak jest z modułem sterującym od grzania. W W140 moduł jest pod kanapą po prawej stronie - moduł jest dość prosty i naprawiany przez elektroników - najczęściej padają tam przekaźniki i nie załączają napięcia na fotel.
Najlepiej sprawdzić czy maty w fotelach mają odpowiednią oporność (nie wiem jaką ma mieć ale można sobie porównać z tą co grzeje dobrze) i czy dochodzi napięcie do maty. Jeśli napięcie nie dochodzi to uszkodzony sterownik.
_________________
Zapraszam na moją stronę
www.Qnisz.pl poświęconą napędom eklektycznym i podzespołów do maszyn przemysłowych: Falowniki, silniki, elektrowibratory, motoreduktory, koła pasowe, wariatory itp.