MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 9:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 19, 2009 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Witam wszystkich. Założyłem niedawno LPG takie marne na kuchence, chodzi jako tako, ale jest jeden duuuuży problem. Chodzi o to że przy jeździe na gazie skrzynia nie redukuje biegu z 4 na 3 przy puszczeniu gazu bądź hamowaniu i samochód gaśnie... Na początku myślałem, że to wina parownika, bo był za mały i założyłem taki jak być powinien, ale jest nadal tak samo. Kiedy jeżdze na benzynie jest ok. Na gazie do 50-60 kmh też jest ok ale jak jade szybciej i skrzynia zapina 4 to przy zwalnianiu bądź hamowaniu muszę sam redukować do 3 bo obroty płynnie spadają do 0. W czym może tkwić problem??

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 19, 2009 11:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A dolot powietrza do filtra masz pozostawiony fabryczny???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 12:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
tak. Tutaj się nic nie zmieniło. Sprawdzałem różne przewody od podciśnień czy któryś nie spadł ale wszystko jest ok...

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
Post: ndz gru 20, 2009 7:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt gru 18, 2009 8:05 pm
Posty: 130
Numer GG: 1148743
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Witam wszystkich.
Chodzi o to że przy jeździe na gazie skrzynia nie redukuje biegu z 4 na 3 przy puszczeniu gazu bądź hamowaniu i samochód gaśnie...
A dlaczego ma zrzucać na 3?
Przy 50-60 km/h może swobodnie na 4 jechać.
Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania powinien zredukować do 2
Piszę bo może zasugeruję wstawienie "regulatora minimum",
który obroty podkręci.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 9:30 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 04, 2009 10:21 am
Posty: 12
Lokalizacja: Kęty
witam, co do gasniecia samochodu przy hamowaniu sprobuj odpiac doloty powietrza. ja mialem tak samo, odpiolem i wszystko ok.

_________________
MB 126 560 SEC '88 "Perełka"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 1:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Dokladnie, za duzo powietrza leci w dolot i dlatego gasnie. Czasem moze tez strzelic, co juz nie jest takie fajne. W kazdym silniku zachowanie jest troche inne, stad potoczne stwierdzenie, ze MB nie nadaje sie do gazu..
U siebie mam rure dolotu powietrza odpieta od okolic chlodnicy i skierowana za lewy reflektor (kolo pompy ABS). Nie mam zadnych problemow, auto chodzi normalnie, jak na gaz oczywiscie.
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 2:30 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
oczywiście ,że jest tzw. zawiewanie powietrza,zrób tak jak to opisał kolega BORYS ,jeżdzę na gazie od 9 lat i temat już wtedy był rozpracowany więc dziwię się że gazownik co ci zakładał o tym nie wiedział bo to podstawa w V8,no chyba że świeży w tym temacie !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 3:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
czarek12 pisze:
oczywiście ,że jest tzw. zawiewanie powietrza,zrób tak jak to opisał kolega BORYS ,jeżdzę na gazie od 9 lat i temat już wtedy był rozpracowany więc dziwię się że gazownik co ci zakładał o tym nie wiedział bo to podstawa w V8,no chyba że świeży w tym temacie !

W R6 również.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 8:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Sorry, jest to zalecane przy każdym co ma dolot z przodu ! :lol:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 11:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Dzięki wszystkim! :) Ja tu rozkminiałem, że to wina skrzyni, podciśnień, albo czegoś innego. Co do gazownika, który mi zakładał gaz nie będę się wypowiadał bo bardzo możliwe, że jest tutaj zarejestrowany ;) (posiadacz gwiazdy). Narazie instalację mam najprostszą i najtańszą i chodzi tragicznie, ale będę ją modyfikował. Jutro rano spróbuję zrobić tak jak mówicie. Pozdrawiam

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 1:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
skoro na benzynie chodzi skrzynia dobrze, a ma i tak mikser w układzie, to na gazie musi być tak samo... Wszystkim, którym panowie od gazu modyfikowali dolot polecam zmienić gazownika [zlosnik] , dolotu nie tzreba modyfikować i nic nie gaśnie podczas hamowania, wystarczy dodatkową rurkę podciagnąć od kompensacji i dobrać prawidłowo mikser...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 8:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Sposób kolegów się sprawdził, ale niestety miałem strzał... :-? Bez żadnej szkody, jedyne co się wydarzyło to spory "kleks" z wody od spodniej strony filtra powietrza dokładnie nad mikserem. Strzelił przy ruszaniu, zgasł, ale normalnie zapaliłem silnik i odjechałem.

Janfocus pisze:
wystarczy dodatkową rurkę podciagnąć od kompensacji i dobrać prawidłowo mikser...
- Co masz na myśli? "kompensacji"?

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 11:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
kompensacja znaczy kompensacja, podaje się ciśnienie z dolotu (okolic miksera) z drugiej strony membrany parownika zamiast ciśnienia atm. kompensując dynamiczne zmiany ciśnienia...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 11:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Mój dobry koleżka powiedział, że masz rację i że gazownicy dostosowują samochód do gazu, zamiast dostosowywania instalacji do samochodu i silnika. Pozdrawiam.

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl