MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 02, 2009 9:03 pm
Posty: 151
Bukol pisze:
zapewne kiedyś sobie kupię takiego. Dla "zaliczenia"


szczerze polecam [zlosnikz] ja być może zalicze kiedyć 126 500SEC bo to też wspaniałe auto. Kiedyś marzyłem o 560 SEL ale jakoś przez dłuższy czas nie mogłem sobie na niego pozwolić i po czasie w mojej głowie zastąpił go W140 , no i mam co chciałem [zlosnikz]


Bukol pisze:
na pewno nie będę szukał po najtańszych z dostępnych


tutaj trudno się z Tobą nie zgodzić , wielu popełnia ten błąd rozumiejąc go dopiero puźniej , ten błąd w przypadku 140 może być bardzo ale to BARDZO kosztowny. Sam byłem w szoku jak mogą być drogie części do tego modelu , do coupe szczegulnie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 05, 2008 6:42 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Kolno
Ja kupiłem swojego CL'a za 30 tyś na dzien dobry(opony zawieszenie hamulce itp) wydałem jakieś 4 tyś. Jeżeli chodzi o elementy karoserii to za zderzak w ASO zaplacilem ok 5600zł a za grill 2300, jezeli dobrze pamietam. Uszczelka szybedachu ok 400 zł. pożyłem nowy lakier (z poprawkami) ok 8000zł, a jescze go nie doprowadziłem do stanu jaki bym chciał. Więc auto nie jest tanie w utrzymaniu.

_________________
Lexus LS460 Fsport
W126 SE500 1980
C123 280 CE I seria :)
W 123 300D Automat 82 Ex
Vito 112CDI 02


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:30 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn gru 21, 2009 1:59 pm
Posty: 6
Po tym co piszecie to faktycznie CL to nie jest dobry pomysł przy takim budżecie. Wychodzę z założenia że lepiej chociażby 123CE w górnych pułapach cenowych niż najtańsze CL'e które mogą się okazać workiem bez dna. Na wszystko przyjdzie czas na CL'a też; ale na dzień dzisiejszy tylko dwa auta wchodzą w grę czyli 123CE i 126SEC :)
Liczę na dalsze opinie w tym temacie i dziękuję za dotychczasowe.

BTW
Czytam starsze tematy i niektóre opinie głoszą że 500 SEC pali tyle co 280CE
Nie chce powielać tematów ale jeśli ktoś ma w/w modele proszę o jakieś miarodajne dane na temat spalania . Wnioskuje że 500 to najlepszy silnik w SEC . Gazować nie będę ale fakt faktem ekonomia też ma jakiś wpływ na wybór dlatego chciałem się rozeznać jak to jest z połykaniem benzynki :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 7:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
ArturBT pisze:
Nie chce powielać tematów ale jeśli ktoś ma w/w modele proszę o jakieś miarodajne dane na temat spalania . (...) dlatego chciałem się rozeznać jak to jest z połykaniem benzynki :)


Wiele zależy od tego, jaki jest Twój styl jazdy oraz stosunek miasto (jakie) / trasa... Przy założeniu głównie jazd miejskich (z korkami), żwawych, spalanie ok. 18 - 20 litrów PB. Trasa: ok. 12 - 14. Pewnie oszczędzając akcelerator możesz odjąć ok. 1 - 2 litrów.

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 8:41 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Jak masz kupić samochód do toczenia się dla przyjemności to... nie zwracaj uwagi czy pali 3l w tą czy w tamtą.. ;)
Hmm A ja osobiście mimo iż uwielbiam 123CE to .. jeszcze nie był bym w stanie dać za nią ~20kzł ... Skoro można znaleźć SECa w tych granicach.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 10:50 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
ArturBT pisze:
BTW
Czytam starsze tematy i niektóre opinie głoszą że 500 SEC pali tyle co 280CE


I tak też będzie, czasami nawet 500 spali mniej, n.p. na trasie przy większych prędkościach. Rzędowe szóstki mają znacznie wyższe obroty. W mieście jednak R6 będzie spalać mniej. Miałem równolegle 280SE i 420SEC tak więc mam porównanie.

Jeśli zaś chodzi o C126 to odradzam szukanie konkretnego silnika. Nie skupiaj się tylko na 500-tce. Moja rada: druga seria, czyli od 2. połowy '85 roku. Silnik dowolny (420, 500 lub 560), przy czym 560 da najwięcej frajdy z jazdy i będzie rewelacyjnie wyposażony. Ale niestety najdroższy w zakupie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl