MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 3:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 4:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Musi pasić niech tylko wyśle ze wszystkimi nakrętkami plasticzkami itp żebyś miał plug&play.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 8:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Hehe, to sie nacieszyłem... chyba jednak za tani był :P.
Dziś silnik zaczął nierówno chodzić.... w zakresie do 2000 obr, i stracił moc. Poczytałem troche i wszystkie objawy wskazują na rozstrojony KE. Silnik sam w sobie chodzi cicho i nie wydaje z siebie żadnych niepokojących dzwięków. Nie dymi, nie kopci, oleju (chyba) też nie ubywa. Spalanie na poziomie 18L... mrozy mrozami ale przy tej pogodzie dosłownie głaskam pedał gazu.
Pytanie czy taki KE z min na min moze się rozstroić? Bo tak właśnie sie stało. Chodził jak pszczółeczka i dziś zaczął szwankować.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 9:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Tak nagle to on się nie powinien rozstroić, sprawdź kopułkę i palec.Spalanie ok 18 litrów w tych warunkach i na krótkich miejskich trasach wydaje się być realne ale jednak sprawdziłbym też sondę lambda.Głowa do góry nie ma co się załamywać przy pierwszych drobnych defektach.A może po prostu filtr paliwa (pewnie jeszcze nie zmieniałeś) lub same paliwo.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 9:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Jeszcze niczego nie zdążyłem wymienić. Sprawdziłem teraz świece.... wszystkie są zalane i czarne. <br>Dodano po 40 minutach.:<br> Ok, posprawdzałem conieco. Chodzi na 5 cylindrach. Trzecia świeca (licząc od przodu auta) nie dostaje iskry, podmieniłem kable i jest to samo, czyli to nie kable.
Kopółki i palca narazie nie sprawdziłem bo ciężki dostęp. Czy uszkodzony palec/kopółka moze powodować, ze tylko jedna świeca nie dostaje iskry?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 10:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Wszystko możliwe, odpal auto w nocy i uchyl maske, być może ujrzysz gdzieś przebicia na kablu, najlepiej sciagnij plastik osłaniający przeody WN, jeśli nie będzie widać błysków to w pierwszej kolejności wymień palec i kopułke, koszt nie jest wielki a bedziesz miał pewność co do sprawnośći rozdzielacza zapłonu.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 6:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Jak najbardziej brak iskry świadczy o nie najlepszym stanie układu zapłonowego czyli kopułki i palca.Dostęp nie jest taki ciężki kluczyk 8 nasadka z malutką grzechotką i do roboty.Jedna śruba jest na dole kopułki to ta najgorsza bo nie widać i trzeba ją wymacać kluczem.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 5:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Ok, już chodzi. Silnik pracuje równo i ma pełną moc. Kopółka i palec są sprawne. Wystarczyło świece wymienić.
Aaaale coś mi i tak nie pasi. Wykręciłem jedną z tych nowych świec po tym jak pochodził i jest cieniutki film olejowy na rancie gwintu. Wydaje mi się że powinna być suchutka.
Zero niebieskiego dymu z wydechu, ani z rana, ani na ciepłym ani podczas max przyśpieszania i tez nigdzie nie czuć spalonego oleju.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 5:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Możliwe że w gniazdach świec zgromadził się olej też tak miałem jak uszczelka pod pokrywą zaworów nie była już pierwszej świeżości,i brudziły się nowe świece przy wkręcaniu.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Wesołych po swiętach :)

Chciałbym jeszcze powrócić do tematu oleju. Coś mi nie pasi... odnoszę wrażenie że znika olej.... zarówno z silnika jak i ze skrzyni. Bo wczoraj i ta zaczęłą szwankować. Czasami jakby się ślizgała... wrażenie jak ze spalonym sprzegłem w manualu.
Dziś też znowu silnik zaczął nierówno chodzić.

Jutro dopiero bede w domu po 2 dniowej nieobecnosci i wowczas dopiero w garazu przyjrzę się bliżej temu wszystkiemu.
Zaznaczam ze wciąż brak niebieskiego dymu z wydechu i pod autem rowniez nie zauwazylem ani jednej kropli oleju. Z resztą przy kupnie kladem sie pod auto i tam wsio suche jest.

Ma ktoś pomysł o co tu chodzi? Stan oleju w skrzyni na dzis jest jakieś 1-1,5cm ponizej min na cieplym i włączonym silniku. W niedziele jak go bralam wsio chodziło jak w zegarku....


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Cudów niema gdzieś ten olej musi uciekać,albo nie precyzyjne pomiary robisz.Ze skrzyni raczej tylko na zewnątrz przecież go nie spali,co innego silnik ten może trochę palić ale nie wiele i wtedy dymu niebieskiego nie będzie,lub dostaje się do płynu chłodzącego ale to byś zauważył.I tu jest też możliwość pojawienia się oleju z automatu bo ma wspólną chłodnicę z silnikiem.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 11:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
poczytałem troche o ubytku oleju ze skrzyni. Czy mocno uszkodzona membrana w modulatorze moze na tyle przepuszczac olej do kolektora ze ten zalewa swiece? <br>Dodano po 13 godzinach. 9 minutach.:<br> Dzis wróciłem do domu i pierwsze co do garażu i pod kanał. Sprawdziłem odrazu olej w skrzyni na włączonym silniku i po przejechaniu 30km. W skrzyni jest sucho, tzn bagnet jest suchy. Wyciek jednak jest - dokładnie na łączeniu skrzyni z silnikiem. Nie wiem czy wcześniej tego nie zauwazyłem czy koleś do sprzedaży wyczyścił. Jest on dość obfity i widać że świeży. Jednakże na postoju ledwo kapie. Czy mozliwe że podczas jazdy tamtędy mocniej cieknie?
Auto rano odpaliło normalnie i silnik chodzi równo i ma moc. Skrzynia wyraznie się ślizga. Jechałem bardzo ostroznie żeby nie przeciągać. Na prostej chodzi w miare normalnie, jedynie wychodząc z zakrętu zaczyna się slizgać.

Kupiłem dexron ll; czy mogę go dolać nie wiedząc czy w skrzyni jest ll czy lll?

Obrazek

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl