MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 4:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Danski pisze:
...no co najciekawsze, że nie... i dlatego mechanicy czekali na "czkawkę", żeby w trakcie jej trwania podpiąć kompa...ale jak na złość samochód nie chciał się "przydławić"...
...widzę, że większość z Was stawia na cewki i (lub) kable... więc zaraz po nowym roku zmienię mu te cewki... a w następnej kolejności kable... ale te ostatnie to chyba duży koszt...
...powiedzcie mi jesze tylko jedną rzecz: czy te kilka ok. 10 razy jazdy na "czkającym" silniku (jednorazowy czas trwania jazdy to ok. 5-20 min) nie zaszkodził mu?

Pozdrawiam,

Daniel

Kolego wez sie za najprostsze sprawy.Chcesz podmieniac cewki jak najprawdopodobniej masz pokryszoną wiazke i zwieraja sie kable gdzies.Przebiueg tu nie ma nic do sprawy.Jak bedziesz miał 15 letnia nieuzywana opone to też bedzie ok? bo nie ma duzego przebiegu? Poszukaj fotek co tu sie ludziom działo z wiązką i zobaczysz o co biega.Masz ksiązkowe objawy a szukasz jakis cudów.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 07, 2009 5:52 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Raszyn
...ja nie twierdzę na siłę, że na pewno u mnie wiązki są ok...ale byłem w serwisie i nikt nie miałł żadnych podejrzeń, co do wiązki... a swoim okiem mogę stwierdzić, że wszystko wygląda jakby dopiero z fabryki wyjechało... ale oczywiście poddam to szczegółowej kontroli! ...jeśli ktoś wie gdzie w pierwszej kolejności spojrzeć na tą wiązkę to będę wdzięczny... mogę nawet porobić foty i na forum wrzucić...

_________________
W124 400 E (do kościoła)
Justy 4WD (na grzyby)
XJR 1300 (po bułki)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
W pierwszej kolejnośći sprawdz wiązke idąca od przepustnicy, gruby czarny kabel w pięknej czarnej izolacji, wez natnij troche tej izolacji (najlepiej w miejscu jak najblizszym przepustnicy)pod ta izolacją jest jakieś 15 cienkich kabelków prawdopodobnie ze skruszałą izolacją.
Tutaj masz fotki jak ta izolacja wyglądała u mnie, dodam ze z zewnatrz wiazka wyglądała jak nowa, a co za skarby ukrywała.
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ht=#372103

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Danski pisze:
...ja nie twierdzę na siłę, że na pewno u mnie wiązki są ok...ale byłem w serwisie i nikt nie miałł żadnych podejrzeń, co do wiązki... a swoim okiem mogę stwierdzić, że wszystko wygląda jakby dopiero z fabryki wyjechało... ale oczywiście poddam to szczegółowej kontroli! ...jeśli ktoś wie gdzie w pierwszej kolejności spojrzeć na tą wiązkę to będę wdzięczny... mogę nawet porobić foty i na forum wrzucić...

w ASO zeby oni wyczaili tą popękaną izolacje to ta izolacja musiała by ich ugryść w tyłek

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 10:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob gru 26, 2009 12:52 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Danski cewki są częścią kabli WN tak więc jak będziesz wymieniał kable to wymienisz razem z cewkami. Można wymienić tylko cewki, ale to raczej niepotrzebne rozdrabnianie się.

Koszt nieoryginalnych kabli typu Bosch lub Beru to około 1200PLN. Zerknij na katalogi on-line kilku firm z częściami, to potwierdzisz.

Nic się nie dzieje specjalnie jak tak sporadycznie chodzi nie na wszystkich garach, pod warunkiem, że to rzeczywiście cewki/kable. Nie mniej jednak im szybciej to naprawisz tym lepiej. Dodatkowo naprawianie samochodu przez internet jest niemożliwe i aby precyzyjnie określić przyczynę takiego zachowania motoru musi to zobaczyć na żywo osoba z doświadczeniem. Nie mniej jednak objawy wskazują na cewki/kable.

Nie zaszkodzi też sprawdzić tej wiązki, chociaż to nie jest charakterystyczne dla tego motoru. To raczej w M120 jest notoryczny problem z wiązką kabli silnika.

_________________
SL500 95'
CL500 98'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 11:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
EssiRS pisze:
Nie zaszkodzi też sprawdzić tej wiązki, chociaż to nie jest charakterystyczne dla tego motoru. To raczej w M120 jest notoryczny problem z wiązką kabli silnika.

Niezgodze się z tym, w M119 jest to notoryczna usterka, spotkałem się juz sam osobiscie z czterema takimi wiązkami przepustnicy, na forum jest też kilka osób z ta usterką.

EssiRS pisze:
Danski cewki są częścią kabli WN tak więc jak będziesz wymieniał kable to wymienisz razem z cewkami. Można wymienić tylko cewki, ale to raczej niepotrzebne rozdrabnianie się.

Dopiero w modelach poliftowych są cewki na każdy cylinder, w starszym typie są dwie cewki zapłonowe na cały silnik, i nie trzeba ich wymieniac razem z kablami, chodz, lepiej gdzies sprawdzić czy są napewno sprawne

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 11:11 pm przez butek22, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 11:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
butek22 pisze:
EssiRS pisze:
Danski cewki są częścią kabli WN tak więc jak będziesz wymieniał kable to wymienisz razem z cewkami. Można wymienić tylko cewki, ale to raczej niepotrzebne rozdrabnianie się.

Dopiero w modelach poliftowych są cewki na każdy cylinder,


Cewki na świecach były dopiero od 119.8xx, który w 124 nie występował.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 11:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
zegarek pisze:
Cewki na świecach były dopiero od 119.8xx, który w 124 nie występował.

No tak, pomyliłem W124 z W140 ;)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 8:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 12:57 am
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa / Kraków
Witam,

uwaga z tym niespalonym paliwem, które czuć z rury wydechowej.

Słyszałem , że auta te potrafią się zapalić, być może w związku z częstą i mocną eksploatacją auta o złym stanie technicznym układu zapłonowego.

_________________
W124 500E '92 929 Nautical Blue


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl