MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 1:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 2:32 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Ja tylko mowie ze one nie wynosza 4tys rocznie - co roku zawiasu nie zmieniasz ani klockow :D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 2:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
munich pisze:
absurdem to jest posiadanie(czy raczej chęć posiadania)S600 V12 przez osoby nie mające środków na utrzymanie takiego auta....i póżniej wałkowanie do bólu w każdym temacie a ile to pali ,a ile to kosztuje a może gaz założyć etc

kilka lat temu miałem daimlera double six ,nie schodził poniżej 25L/km


Czujesz się dumny czy lepszy z tego powodu że wyrzucałeś ogromne pieniądze na paliwo?
Ja mam 600 z sekwencyjnym gazem, oprócz tego mam też R129 last edition, VW Phaetona V10 TDI i wiesz między innymi dlatego mnie na to stać? Bo potrafię rozsądnie wydawać zarobione pieniądze, nie muszę udawać biznesmena z "dumą" tankować CLa benzyną i robić 1 tys km miesięcznie zamiast 3,5 tys na gazie....
Gaz jest takim samym żródłem zasilania auta jak benzyna czy ropa, dobrze założona instalacja nie ma żadnych negatywnych skutków na silnik, w Polsce panuje jednak idiotyczny stereotyp o biedakach chcących żyć ponad stan, bo jeżdżą na LPG.
Tylko i wyłącznie dzięki LPG mogę sobie pozwolić na posiadanie auta z silnikiem V12, bo mnie, jak i wiekszość z nas nie stać na codzienną jazdę "wachożłopem" palącym bez problemu 25 litrów na setkę....

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 3:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 17, 2009 11:38 pm
Posty: 19
A ja mam pytanie z innej beczki. Jak to jest z tym systemem wyłączającym w V12 4 gary przy spokojnej jeździe? Czy ma to każde V12, czy była to opcja?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 3:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
takie działania to od czasow W220 raczej...

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 5:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 17, 2009 11:38 pm
Posty: 19
Mnie się wydaje, że już 140stka to miała...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 6:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
nie miało żadnego odłączania...

>pepe
zakładasz gaz?... ,mnie już prawie przekonali... [zlosnik]

problem praktycznie nie istnieje bo nie wierzę by pasjonat marki jakiś piękny egzemplarz M120 zagazował
jakieś tam pojedyńcze przypadki się zdarzają oczywiście

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 6:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
No tak, bo jak zagazujesz taki piękny egzemplarz to już przestanie być taki piękny... hehehe...

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 6:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Lisiu pisze:
VW Phaetona V10 TDI



piekne auto !! to raz , dwa - i wlasnie o to chodzi w tym wszystkim - masz tyle aut bo wiesz co znaczy LPG i inne oszczednosci. Inni maja 1 palace 25 i nawet w snach pojawiaja sie z transparentem LPG do kuchenek :|

munich jak CIebie nie przekonalo to , to ja nie wiem :D

Ja mam motor z 59 roku i tez sobie go przerobilem - nie jest orginal - ale jest orginalny :P - kazdy mowi ze grzech zrobilem przerabiajac go, ale dodaja - ten wiadomo ladniejszy ale juz nie to :D [zlosnik]

no... wiec ?? panowie ja widzialem nieraz ze w USA gdzie spalanie nie jest tak istotne jak u nas ludzie kabinuja i nawet diesle przerabiaja na jakies tansze paliwa.. a auta wygaldaja jak z salonu.. - nie sztuka wydawac - sztuka jest oszczedzac :D :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 7:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
na świecie nie ma żadnego wartościowego auta w aspekcie kolekcjonerskim z założoną instalacją lpg bo to kundlenie auta od strony mechanicznej i tyle
i nie chodzi tylko o to ,że traci oryginalnośc bo to oczywiste....


praktyczności i ekonomiczności to trzeba szukac w innym segmencie [zlosnikz]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 7:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
al enie mylmy pojec auto kolekcjonerskie z autem do jazdy.. bo ja do kolekcji to sobie moge Kraza "balonowe" kupic i tez bedzie :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 7:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
moje auta maja wartośc kolekcjonerską i jeżdżę nimi na codzień

to w sumie bezsensowna dyskusja i tak każdy niech zostanie przy swoim

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 8:06 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
[quote="munich"]moje auta maja wartośc kolekcjonerską i jeżdżę nimi na codzień[/quote]

Problem z tym jest jeden - wartość tego auta użytkowanego spada a nie rośnie - a to jest m.in. jedna z zalet auta kolekcjonerskiego.
Dentyści też powinni mieć kasy fiskalne [zlosnik] ;)

LPG to nie jest problem jeśli nie ma przeszkód technicznych jak np. KE-Jet.
Oszczędzanie to jest cnota. Problem jest filozoficzny - czy oszczędzaniem można nazwać jazdę S600? nie ważne czy na LPG czy na CNG - to raczej: sprwadzanie luksusu do poziomu swoich możliwości. Znam kilka osób które stać na zakup nowego S600 - wątpię czy pytają w salonie o możliwość przeróbki na LPG. Ich jachty pełnomorskie i tak zwykle są mniej ekonomiczne.
Jeden z dealerów BMW (opowieść zasłyszana z 2 źródeł) nawet przekalkulował, że taniej i szybciej wychodzi mu lot helikopterem (z zatrudnionym na stałe czeskim pilotem) niż jazda 7' do Krakowa. Ciekawe, że nie pomyślał o LPG :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 8:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 02, 2009 9:03 pm
Posty: 151
b@rtek pisze:
Jezeli ktos kupuje 600 to znaczy ze go stac a jezeli nie to niech kupi 350diesla



b@rtek pisze:
Wymiana zawieszenia,klocki hamulcowe Glupie wycieraczki, czy inne rzeczy ktore trzeba wymieniac.Twoim zdaniem tych kosztow nie ma?


Czy Wy też zauważyliście drobną niespójność ? Z tego co napisałeś wynika że utrzymanie S350 diesel jest równie drogie co S500 czy 600.

Jeszcze troche a przeciwnicy LPG zaproponują zakup 124 200D ( koniecznie kremowe z niemieckiej taksówki , bo tańsze ) zamiast S500 w gazie , bo przecież wiedzą lepiej na co Was stać a na co nie :evil:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 8:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
>ukaniu
zapisz się na wizytę a dostaniesz fakturę

wierz mi ,że da się utrzymac auto w kondycji kolekcjonerskiej jednocześnie go użytkując
oczywiście racjonalnie użytkując

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 8:28 pm przez munich, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 8:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ostek pisze:
Jeszcze troche a przeciwnicy LPG zaproponują zakup 124 200D ( koniecznie kremowe z niemieckiej taksówki , bo tańsze ) zamiast S500 w gazie , bo przecież wiedzą lepiej na co Was stać a na co nie :evil:


Nie tutaj raczej chodzi o ideę, jak już wcześniej napisałem sprowadzania luksusu do poziomu swoich możliwości.
To, że akurat mamy tak, że LPG jest tańsze to mamy ludzi śmigających S600 LPG.
Tutaj nawet nie chodzi o "postaw się a zastaw się" bo czy większą cnotą w sensie oszczędności jest jazda S500 czy 300D - choć koszty paliwa będą takie same? S500 pozwala na realizowanie ego w cenie 300D.
Ja sam bym sobie jeździł bez większego problemu moralnego 600 LPG ale bez dorabiania teorii o oszczędzaniu. Na S600 bez LPG po prostu nie było by mnie stać, wiec nadal mnie na niego nie stać - tyle, że akurat teraz, akurat, tu akurat z LPG - udaje się. Do pierwszej wymiany ukłądu WN :]


munich> mam nadzieje nawet jak nie poproszę :-) - w takim razie jesteś jedynym na świecie! - no i widać Bozia Ci szczęści! - tak trzymaj!

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl