MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 1:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 19, 2010 3:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 9:23 pm
Posty: 11
Witam,mam taki problem z moim mesiem,że podczas jazdy nie mogę osiągnąć 90 stopni,termostat jest nowy.Podczas jazdy temperatura wacha się pomiędzy 75 a 80 stopni.Wentylator chodzi na stałe (magnes nie visco),chłodnice zasłoniłem,ale wiele to nie zmieniło.Czy to jest normalne,jaka powinna być temperatura?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 4:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
W taką pogode to raczej normalne. U mnie wacha sie teraz tez między 75 a 85. Ale chłodnicy nie mam zasłoniętej.

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 4:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 9:23 pm
Posty: 11
Dzięki MIKI czyli jest to normalne,a jak spalanie w taką pogodę?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 6:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Wszystko zależy od tego, jaka przewidziana temp. otwarcia ma termostat. W mojej beczce termostat miał temp. otwarcia 80C, taka temp. zimą utrzymywała, nie mniej.
Niedawno w swoim 124 zmieniałem termostat, tam temp. otwarcia jest 85C, obecnie trzyma 90-95C. Poza tym, czasem nowy termostat niedokońca trzyma parametry. Na Twoim miejscu bym się nie martwił, jeżeli nawet po miescie przy spokojnej jeździe bez problemu dochodzi do 80C to mysle, ze jest ok.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 7:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Spala ile widzi :) mój M103 po 100km w mieście 100%w ciągu 6 dni (odpalania na zimno,nie dogrzany silnik bo trasy krótkie) i ciągłego zakopywania się itd itp zeżarł 23,5 litra tankowanie pod korek z tego samego jednorękiego bandyty :) a teraz jak już jest rozgarnięty śnieg i nie zakopuje się wciąga 13,5 litra. Czyli +10 w śnieg :/ Może nie rozmawiajmy o spalaniu w zimę...

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 7:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 9:23 pm
Posty: 11
dzięki za informacje o tym spalaniu,a pytałem się dlatego,że dopiero nim wyjechałem rok go remontowałem i chce wiedziec czy jest dobrze wyregulowany teraz pali 18 litrów. :lol:


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 8:23 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
cide pisze:
Wentylator chodzi na stałe (magnes nie visco)

Jak rozumieć chodzi na stałe.Powinien obracać sie tylko siłą bezwładności, ale powinien dac się zatrzymać np. ręką lub drewienkiem.Jeżeli jest uszkodzony i załączony "na stale" to nic dziwnego że nie dogrzewa silnika.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 8:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 9:23 pm
Posty: 11
Chodzi na stałe bo tu jest takie rozwiązanie ,tu nie ma visca,chłodzi silnik non stop (magnetic fan clutch),a mam jeszcze pytanie z innej beczki jak wykasować błąd poduszki w tym modelu w 126 280 se z 1984 roku?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 8:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Piszesz w I poście,że masz magnes więc nie jest to stale połączenie z osią pompy jak np traktorze C330 lub W123 2.0l diesel.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 10:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Widzę że coś tu kolega / cide / pomieszał, jeśli ma śmigło na elektromagnes to to załącza go czujnik temperatury po osiągnięciu zadanej,a tak to lata sobie langsam a nie jest cały czas spięty !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 11:11 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 9:23 pm
Posty: 11
To nie jest elektromagnes ani visco tylko magnetic fan clutch i jest to opisane na MB.AUTO.PL http://mb.auto.pl/index.php/Magnetic-fan-clutch.html


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 11:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
A ,to sorry, widać ja coś żle skumałem :oops:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl