ukaniu pisze:
Listwę wtryskową od M104 już kupiłem.
Potwierdzisz raz na dobre że pasuje do M103?
Czy tak samo jest z M111 i M102?
Ja pod koniec przyszłego tygodnia powinienem mieć już dwa zmontowane sterowniki. Wtedy też zacznę kompletować pozostałe komponenty, najdroższa niestety jest instalka LPG i najwięcej z nią niewiadomych w sumie :/
ukaniu pisze:
Właśnie dziś lub jutro kupię sondę szerokopasmową i w najblizszym czasie już sam zrobię wkaźnik AFR. Wskażnik plus termometr EGT będzie służył do strojenia MS a w przyszłosci też konieczny przy turbo.
No do turbo to rzeczywiście Ci się szerokopasmówka przyda. Ja jednak na poczatek celuję w zwykłą sondę. Ostatecznie jak będzie taka potrzeba zawsze można dokupić szerokopasmową...
Orientujesz się może jak te nasze silniki znoszą jazdę na ubogiej mieszance? Czuję że z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej jednak pozostać przy stosunku stechiometrycznym niż ryzykować uszkodzenie silnika...
Ma ktoś może parametry czujników temperatury montowanych w MB?
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - choćby ten co porusza wskazówkę w zegarach.
Czujnik temperatury powietrza w dolocie montowany chyba w M104. Wyglądą na lepszą konstrukcję niż czujniki GM, więc taki chciałbym kupić...
Sam szukałem w internecie i nic niestety nie znalazłem, pewnie ostatecznie będę musiał samemu ustalić rezystancję przy określonej temperaturze
