MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 11:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 14, 2010 9:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Witam , przymierzam śię do wymiany podkładki pod wtrysk tej pomiędzy wtryskiem, a głowicą.123 silnik 200D od 124. W sklepie dostałem taką podkładkę. Mm pytanie , czy to taka ma być? Jaki ma być rozmiar klucza do odkręcnia wtrysku?
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1266134117_f.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1266134340_h.jpg

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 9:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Tak, to taka podkładka. Dziwne przebarwienia(?) skoro jest nowa.
A w jakim celu ją wymieniasz?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 11:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
To taka podkladka z tym ze ta jest chyba od w124 (ma mniejszy otwor) od beczki ma otwor o srednicy 10 mm. Klucz do odkrecenia wtrysku to 27mm.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 11:27 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
EMEK pisze:
silnik 200D od 124

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 1:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Tak tak jest to silnik od 124 200D, jeśli chodzi o przebarwienie mechanik polecił aby przed wymianą potrzymać nad ogniem. Podobno pomaga , robi się bardziej elastyczna. Z tąd te przebarwienia. Co do powodu wymiany to to, że wydobywa się z pod wtrysku ropa i zalewa mi całą stronę silnika. Mam nadzieję, że to wina podkładki...

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 1:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
A klepie ten akurat wtrysk przy odpaleniu?
Może być nieszczelna komora, da się to dokręcić specjalnym kluczem, ale to bardziej słyszałbyś przedmuchy niż wycieki ropy.
A wężyki przelewowe na pewno sprawdziłeś? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
EMEK pisze:
jeśli chodzi o przebarwienie mechanik polecił aby przed wymianą potrzymać nad ogniem

i dlatego już ją opaliłeś 2 dni przed wymianą? :lol:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 6:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Wężyki przelewowe mam wymienione, ropa wydobywa się przy ewjściu wtrysku w głowicę. Co do klepania to mam coś takiego ale nie mam pojęcia , który to klepie. Klepie przy zimnym silniku, po przejechaniu paru kilometrów ustaje. Czy klepanie może mieć jakiś wpływ na wycieki? Co do klucza to miałem kupić sam, myslałem nad takim długim rurkowym aby wszedł na wtrysk, czy też musi być specjalny i gdzie go dostać.Jak kupię to przed odkręceniem będe dokręcał.Może to wystarczy i nie będzie lecieć

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 6:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Klucz specjalny potrzebny jest do dokręcania komór wstępnych.
Do wtrysków możesz użyć klucza rurkowego.
Klepać może właśnie w momencie jak wtrysk jest źle spasowany z podkładką. Miałem tak, gdy wykręcałem wtrysk i nie zmieniłem podkładki na nową.
Jak już będziesz miał taki klucz do wtrysków, to polecam wykręcić wszystkie i zawieźć do sprawdzenia, czy mają odpowiednie ciśnienie i nie leją.
Dalej się upieram, żebyś sprawdził te wężyki przelewowe, bo że wymienione, nie znaczy, że stamtąd nie leci w dół i sugerować może jakiś inny wyciek. Tym bardziej, że trochę to dziwne, żeby ropa ciekła spod końcówki wtrysku. No chyba że faktycznie końcówka leje.
Jak wymienisz już tą podkładkę to zanim to się wszystko ułoży też pewnie będzie klepał, ale tym się nie przejmuj.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 7:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Dzięki wielkie za pomoc :) Jeszcze pytanie prawidłowe ułożenie podkładki patrząc po odkręceniu wtrysku to fotka 1 czy dwa?

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 7:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Nr 2.
Będziesz widział, bo końcówka inaczej nie pasuje.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 8:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 05, 2007 9:18 am
Posty: 207
Lokalizacja: Zielona Góra
Wymieniłeś też tą małą zaślepkę na pierwszym wtrysku?W mojej beczce ta gumka sparciała i leciało paliwo, tak jak Tobie- po całym silniku.

_________________
W123 200D '82 "Puchacz"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 9:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Wymieniłem wszystkie weżyki ale sprawdzę je dla pewnosci. Leci mi z trzeciego patrząc od czoła silnika.

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl