MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 3:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 1:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
jackie01 pisze:
bary123ce pisze:
Po wymianie silnika zrobiłem ok 10.000km. Jestem bardzo zadowolony!


I to chyba najwazniejsze - auto ma cieszyc wlasciciela a nie krzykaczy forumowych [cool] Kolega bary smiga 600 i spelnia swoje marzenia motoryzacyjne ;)

karolkarol pisze:
Może też lubi frytki i ma ogrzewanie olejowe to trochę tłumaczy wkładanie starego silnika.


I tak nasmiewa sie i wypisuje takie rzeczy wlasciciel ponizszych aut. Faktycznie zwolennik benzyny ;):

karolkarol pisze:
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 250D '84
- nowoczesne konstrukcje.

Jakby powiedzial "Lewus" - "szkoda gadać..."

Wiecej luzu i tolerancji Panowie. I nie zagladajmy ludziom do ich wlasnych kieszeni ;)


Dla sprostowania absolutnie nie jestem zwolennikiem benzyn,dlatego mam diesla.
Tylko jestem przeciwnikiem wkładania starszego silnika do nowszego auta i to jeszcze ciężkiego.

Pozdrawiam

_________________
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 240D '79-84

Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 2:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Przecież masz w swojej 140 taki sam silnik :P Tylko pewnie nie w takim stanie jak mój 8) :lol:
Co do eksploatacji mojej C140:
spalanie w trasie 10,5-11L ON
spalanie w mieście o wiele większe, nie sprawdzałem dokładnie, ale nie jeżdżę nim po mieście.
Jak przesiadam się na 250D to straszny dla mnie muł z tego auta w porównaniu z ww.
Od swapa jedyną rzeczą jaką wymieniłem (oprócz oleju i filtrów) był przekaźnik świec, bo nie zawsze łapał, ale silnik i tak odpalał bez problemu.
Zmieniłem też filtr powietrza, tak żeby nie zaciągał ciepłego powietrza.
Żeby nie zmieniać wału napędowego silnik jest trochę przesunięty do tyłu, co skutkowało potrzebą dorobienia nowej osłony wentylatora chłodnicy i trochę trzeba się nagimnastykować teraz przy wymianach filtra oleju.
Jestem bardzo zadowolony z tego silnika, praktycznie nie słychać go na zewnątrz auta, tak cicho i równo pracuje
[cool]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 16, 2010 7:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 13, 2010 9:04 am
Posty: 25
Lokalizacja: Hrubieszów Lubelskie
no to gratulacie kolejnej udanej operacji .


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 28, 2010 9:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 28, 2010 8:39 am
Posty: 68
Jak dla mnie to odwaliłeś kawał dobrej roboty. Nie ważne w tym momencie co jest pod maską. Ważne że mu się chciało, że potrafił i że zrobił to sam. A nic tak nie cieszy jak własnoręcznie wykonana robota...

_________________
Mercedes w140 S500 Lang '97
Mercedes w124 E300 TurboDiesel '94 - ex
Opel Astra GSI '92 - ex

Honda AfricaTwin RD03 - ginący gatunek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 26, 2010 8:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Jak już wcześniej wspomniałem, padł mi sterownik ICS (ale szczerze mówiąc to on nie działał poprawnie od samego początku).
Wczoraj odebrałem z lotniska paczkę prosto z Japonii z drugim takim komputerkiem. Po zamontowaniu znowu wszystko działa. Niestety koszt był wysoki [szalone]
Po sterownik jechałem autostradą A4- w dwie strony ok 900km. Prędkość przelotowa ok 140 km/h. Spalanie- 10,5 L ON !!! [oczko]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 5:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 31, 2010 5:59 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Śląsk - Katowice
adi_1233 pisze:
nie stać jeździć 600 na co dzień to trzymać na weekendy... a mieć dupowoza na co dzień...


dobry pacjent, moze pisac instrukcje obslugi do w140 [zlosnik]

_________________
w140 CL - http://www.youtube.com/watch?v=bdIEzxzaac8
Suzuki Gsx-r 750 k3- http://www.youtube.com/watch?v=5CSd36cl47Y
RMC - http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic. ... 57&start=0

out of my way.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 12:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
a v max? Wyciągnie to troszke?

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 3:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
200km/h na zimówkach (16") na pewno, ale nie sprawdzałem i nie będę tego robił. Raz jechałem 180km/h i rosło, ale już kiedyś zatarłem silnik i po tym doświadczeniu głupoty mi już nie w głowie :lol:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 4:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 31, 2010 5:59 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Śląsk - Katowice
ja tam jestem pelen podziwu dla barego jestes pozytywnie zakrecony i widac ze znasz sie na rzeczy nie ma co sluchac tych "leszczy" co to wypisuja te swoje "pizdyryki" [zlosnik]

_________________
w140 CL - http://www.youtube.com/watch?v=bdIEzxzaac8

Suzuki Gsx-r 750 k3- http://www.youtube.com/watch?v=5CSd36cl47Y

RMC - http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic. ... 57&start=0



out of my way.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 4:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 28, 2009 9:01 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Mi się bardzo podoba. Jeśli by to jeszcze był silnik 606.960 to był śnił o Twoim samochodzie ;]

_________________
CL 500 W215 M113 2003; Boxster 986


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 01, 2010 9:16 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
[dobra_robota] pod względem przekładki. Jeszcze podebrać tunel do wentylatora, i będzie dla laika fabryka.
Skrzynie zostawiłeś od V12 czy poszła od diesla?

Na temat ideologii takiej przekładki się nie wypowiadam, bo każdy jeździ tym co chce. Mnie się podoba, ja tym nie jeżdżę więc popatrzeć aż miło. Ciekawe co by powiedzieli "znawcy" wiedząc diesla CR z zasilaniem LPG/CNG w tej klasy samochodzie, szok, zdziwienie, zakłopotanie, brak koncepcji jak to może działać itp...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 02, 2010 12:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 21, 2003 11:34 am
Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Co tu dodać, [zlosnik]

podziwiam za odwagę bo sam ostatnio przewalałem 250D zamiast 200D i zawsze wychodzą jakieś niespodzianki w trakcie takich działań. Muszę przyznać że masz sporą wprawę bo szybko poszła wymiana (7-22) ?

Taka robota daje w kość, ale mi zawsze pojawia się uśmiech na koniec jak wszystko zadziała. :)
Tak sobie pogdybam, ale chyba bym poszukał jakiegoś angola z nowszym silnikiem bo to już historia i ani ekonomiczne* ani żwawe.

* chyba że lejesz w to oranżade, ale na niej słabiej chodzą silniki

_________________
120 Ponton 1961r. sprzedam benzyna 1.8
126SE M104 3.2 87r
126 300SE+LPG sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl