MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 18, 2010 5:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam,

Jak w temacie mam problem z paleniem maszyny po rozgrzaniu. Gdy silnik jest zimny pali na dotyk, natomiast po rozgrzaniu trzeba go kręcić kilka sekund. Co może być tego powodem? W jaki sposób najlepiej zdiagnozować przyczynę?

Pozdrawiam

_________________
Mercedes W115 220D ex
Mercedes W123 240D ex
Mercedes W210 290TD
Mercedes W210 300TD

Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 6:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Kilka sekund to nie tragedia, po rozgrzaniu palisz z grzaniem, czy bez grzania świec?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 6:39 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Z grzaniem świec.

Wiem, że to nie tragedia. Ale moje auta mają chodzić jak szwajcarski zegareczek, wszystko musi być absolutnie na tip top. 8)

_________________
Mercedes W115 220D ex

Mercedes W123 240D ex

Mercedes W210 290TD

Mercedes W210 300TD



Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 7:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
czeka cie w takim razie regulacja pompy wtryskowej....

edit: [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 8:55 pm przez blackmilk, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 8:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Prędzej pompy wtryskowej ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 9:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
witam
zauważyłem w swoim aucie podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, ale albo mam zkopany przeaźnik świec żarowych albo te typy tak mają.
spróbuj zrobić tak:
po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych odczekaj jeszcze kilka sekund z odpaleniem silnika - sam powinieneś zobaczyć, że wtedy łapie lepiej.
czas dobierzesz sam po kilku próbach.
pozdrawiam
remi

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 10:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Polecam też upewnić się, że gaszak się nie zawiesza i dopiero powoli wraca na swoje miejsce.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 11:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
bary tam nie ma gaszaka :)
temat byl poruszany na innym forum
chodzi o cisnienia rozruchowe pompy - trzeba dobrego pompiarza by to wyregulowal

swoja droga moj jak zimny pali na dotyk
jak cieply to tez pali na dotyk (no bo sam kreci - wystarczy dotknac [zlosnik] ) ale dluzej ciut kreci ;) mnie to osobiscie w ogole nie przeszkadza co innego jak by w ogole nie chcial gadac ;)
nawet znalezli sie ludzie ktorzy nie widzieli takiego zachowania poki tego nei wyczytali na forum [zlosnik]

wniosek jeden
albo znajdziesz cholernie dobrego pompiarza ktory zna sie na rzeczy
albo bedziesz mowil "ja pier***le cza bylo nie tykac" [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 11:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a to sorry, nie spojrzałem, że to OM606
Ale 300D 24V OM606 ma gaszak na podciśnienie?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 19, 2010 11:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Ale dlaczego pompa wtryskowa? Skoro na zimno pali elegancko, to z pompą powinno być wszystko okej. Jaka jest różnica w pracy pompy przy zimnym i ciepłym silniku?

Pzdr

_________________
Mercedes W115 220D ex

Mercedes W123 240D ex

Mercedes W210 290TD

Mercedes W210 300TD



Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl