MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 23, 2010 9:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 08, 2009 8:45 pm
Posty: 97
Witam,temat zapewne poruszany milion razy ale nie znalazlem podobnej przypadlosci,moj centralny dziala tylko gdy silnik jest w ruchu i krotka chwile po wylaczeniu,regulacja reflektorow rownierz tylko przez moment,wewnatrz auta mam dwa pokretla do regulacji z tym ze przewody cisnieniowe sa podlaczone tylko do jednego,czy tak bylo w oryginale?Centralny klapki wlewu dziala wszysykie drzwi rownierz gdzie szukac? Prosze o wyrozumialosc dla mojej niewiedzy...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 9:50 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Jak działa centralny tylko podczas pracy silnika, to przepuszcza któryś z siłowników. Regulacja świateł jest jednym pokrętłem. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Regulator świateł też może przepuszczać.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 11:59 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 11, 2009 8:09 pm
Posty: 322
Czesc.
Ze swojego mini doswiadczenia:

- popuszczał kapturek siłownika jednych drzwi.
Zaslepilem ten silownik i efekt: Podcisnienie trzyma dluzej. (do godziny)
- Zaslepilem po kolei wszystkie inne silowniki i nadal popuszcza gdzieś.

Kolega student poruszal temat popuszcającej membrany wewnątrz siłownika - też może tak być.

Generalnie to jestem o krok od wyjecia calej instalacji i sprawdzenia jej na stole.

Pozdrawiam

_________________
w123 300D 85' sedan Astralsilber


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 1:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Nie potrzeba całej wyjmować. Lepiej po kolei wyciągać każdy siłownik i go sprawdzać przez zatkanie palcem raz jednego otworu, a raz drugiego. Dżwigienka, wychodząca z góry musi mieć opór przy wyciąganiu i przy wciskaniu. 4 siłowniki drzwi, klapka wlewu i bagażnik. Inne elementy żadziej się psują, a raczej zużywają. <br>Dodano po 19 minutach.:<br> Warto jeszcze sprawdzić wszystkie wężyki gomowe, może są skruszałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 3:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 11, 2009 8:09 pm
Posty: 322
a jakies zawory które powinny przepuszczać powietrze tylko w jedną strone ?
Czy taki właśnie nie jest pod maską ?

_________________
w123 300D 85' sedan Astralsilber


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 4:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 26, 2008 7:19 pm
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Jest zaworek zwrotny ,przynajmniej w W 107 nawet dwa .
Małe koloru niebieskiego wyglądają jak przepływowe filtry paliwa.

_________________
280 SLC 80rp


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 6:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Są zaworki zwrotne w okolicach filtra oleku, dla każdego z obwodów oddzielne. Sprawdź jeszcze wytłaczanke w bagażniku, czy jest cała, ale myslę, że trop z siłownikami się potwierdzi. Regulacja reflektoró ma swój osobny zbiornik podciśnienia, umieszczony pod lewym błotnikiem. Teoretycznie obwody sa rozdzielone zaworkami zwrotnymi i uszkodzenie w jednym, nie powinno wpływać na działanie drugiego, ale...

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 23, 2010 6:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 04, 2009 9:23 pm
Posty: 55
witam, może podepnę się do tematu...
także ostatnio walczyłem z centralnym, u mnie gumki na siłownikach wymagały wymiany.
mam teraz inny problem, może ktoś pomoże?
jak powinny być spięte wężyki podciśnieniowe pod maską, co z czym i jak?
co należy do poszczególnych obwodów? :-? próbuję to ogarnąć lecz coś mi nie wychodzi...
może ktoś mógłby mi to pokazać na zdjęciu? :)
silnik 300, z góry dzięki


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 8:48 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 08, 2009 8:45 pm
Posty: 97
Wyjalem jeden z silownikow.przytrzymujac oba krocce wyglada na szczelny,gumka u gory silownika jest przerwana ale nie slychac zeby lecialo,dziwna sprawa,uszczelniac w miejscu gdzie metalowy pret wychodzi z silownika? Silownik klapy bagaznika tez ma owa gumke przerwana ale manualnie sprawdzajac nic nie syczy:) Leciec silowniki po kolei?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 24, 2010 10:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 11, 2009 8:09 pm
Posty: 322
masz rozerwane kapturki tych siłowników.
Jak znajdziesz odpowiednie gumki (w ASO nie dostaniesz - jedynie caly silownik za stoparedziesiat pln'ow) to daj znac :) Mam kilka dobrych silownikow bez tych gumek właśnie - a przez to układ nieszczelny i nie trzyma podcisnienia.

_________________
w123 300D 85' sedan Astralsilber


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 11:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 08, 2009 8:45 pm
Posty: 97
bedzie ciezko z tymi gumkami,raczej nieosiagalne,gdzies na forum kiedys czytalem ze ktos kiedys dorabial owe gumki ale nie moge znalezc,moze ktos ma jakies kreatywne pomysly reanimacji owego silownika?W hurtowniach czesci nie do dostania podobno


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 25, 2010 12:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
O to chodzi?

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł: w123
Post: czw lut 25, 2010 1:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 08, 2009 8:45 pm
Posty: 97
nie ma nic,miala byc fotka? <br>Dodano po 6 minutach.:<br> czyli owa gumeczka kosztuje 30 zl ,sumujac silowniki,ladna kwota nam sie objawi


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 25, 2010 3:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Cytuj:
nie ma nic,miala byc fotka?

Jest, jest... w ostatnim poście jest numer katalogowy Boscha dla gumki-osłonki, której szukamy.
Cytuj:
bedzie ciezko z tymi gumkami,raczej nieosiagalne

Osiągalne jak najbardziej!
Cytuj:
czyli owa gumeczka kosztuje 30 zl

Nieprawda!!! gumeczka kosztuje 7,39 zł brutto! A nawet jeżeli kosztowałaby 30 zł to raczej niezbyt dużo w porównaniu z ceną nowego siłownika, prawda?

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 3:17 pm przez Student, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 25, 2010 3:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
W opakowaniu nie ma jednej lecz 5 gumek. Kupując na spółkę z kolega Thomasem zapłaciliśmy chyba po 40zł za komplet.

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl