MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 7:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 08, 2010 10:44 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Witam,

W sobote powiekszylem swoja kolekcje o kolejne W124 200E - zdjecia i kody zamieszcze w innym terminie, a narazie prosze o porade w nastepujacym temacie - chodzi o zbyt niskie obroty, ktore silnik ma zaraz po odpaleniu na zimno (ok. 550 - 600), co sprawia delikatne problemy z rozruchem (bardzo leniwie sie uruchamia), po kilkuminutowej pracy obroty stabilizuja sie na poziomie wlasciwym, czyli ok. 750 - 800 i trzymaja twardo, zadnego falowania itp. Skrzynia jest w tym aucie manualna. Poczytalem kilka watkow odnosnie wolnych obrotow w KE-Jet ale to moim zdaniem nie ten problem, tam koledzy mieli problemy z ciaglym falowaniem lub za wysokimi obrotami nawet na cieplym motorze. Gdzie szukac problemu aby doprowadzic stan do normalnosci, ze po uruchomieniu obroty momentalnie skacza na 1000 i po chwili stoja na 800 (tak mam w 200TE).

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 2:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
srebrny przekaznik za akumulatorem do przelutowania(lub spalił się w nim bezpiecznik)
jak cos nie halo z tym przekaznikiem to takie są objawy.
Na ciepłym ładnie trzyma obroty a na zimnym utrudniony rozruch i brak wolnych obrotów.

To ten przekaznik
ObrazekObrazek

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 3:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Bardzo dziekuje kolego, postaram sie jak najszybciej to sprawdzic i skorygowac [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 5:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Przekaznik ten jest zamontowany na tych "uszach"bocznych. Wsuwa sie je w odpowiednie miejsce. Natomiast wtyczka przekaznika jest ruchoma, nie ma zadnego oparcia z dołu. Przy wyciaganiu najlepiej delikatnie śrubakiem podwarzac przekażnik i trzymac ta wtyczke ręką. Jak bedziesz ciągnął sam przekaznik do góry to bedziesz haratał razem z wtyczką.
Przy zakładaniu trzeba palcami przytrzymać wtyczke i wcisnąc przekażnik. Nastepnie wsadzić uszy w odpowiednie miejsce.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 4:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Dzisiaj przekaznik zostal sprawdzony, jest OK tak samo jak bezpiecznik. Kolega zajmujacy sie elektryka/elektronika samochodowa podpowiada, ze jesli to nie ten przekaznik to przyczyna moze tkwic w przeplywomierzu - co Wy na to ? :o

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 5:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Wątpię w przepływomierz który w ke nie zajmuje się wolnymi obrotami za wiele.Sprawdź a najlepiej przełóż z drugiego autka silnik krokowy-zawór wolnych obrotów bo różnie to nazywają.Może jest zatarty.Kolejnym elementem który informuje sterownik silnika o tym że jest zimny to czujnik dwupinowy temperatury też da się przełożyć a nawet zmierzyć omomierzem.
Fajnie że obok masz dawcę na podkładki - sytuacja luksusowa :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 9:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Cremek pisze:
Dzisiaj przekaznik zostal sprawdzony, jest OK tak samo jak bezpiecznik


sprawdzony??? wyciagniety? rozebrany? oglądany? czasem ciężko okiem wychwycic jakies wady. Przelutowałeś go?

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 26, 2010 6:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Temat powraca jak bumerang, jako ze mialem chwile czasu na zajecie sie tym problemem. Wizyta u elektryka pozwolila okreslic zrodlo problemow, ktorym okazuje sie brak zasilania silnika krokowego. Dodatkowo w instalacji znajdujacej sie przy przekazniku sa jakies dziwne kable idace do wnetrza auta, trzeba bedzie sie za to wziac i okreslic do czego to jest bo widac, ze ktos cos kiedys rzezbil.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 1:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:20 pm
Posty: 201
Numer GG: 1111353
Lokalizacja: SK
witam

ja w swoim 200TE mialem problem z obrotami na biegu jalowym na cieplym i zimnym silniku przy dzialajacym krokowym, podpietymi wszystkimi podcisnieniami etc. utrzymywaly sie wlasnie na poziomie 500-600 - winny okazal sie mikrowlacznik biegu jalowego, ktorego uchwyt linki gazu nie wciskal, jak powinien, bo zerwaniu ulegla jedna mala sprezynka odpowiedzialna za ten wlasnie ruch ;)

_________________
W202 C200 744/001A 02.95
Ex - W208 CLK 200 Kompressor 744/244A 10.97
Ex - S124 E200T 481/001 08.93
Ex - S124 200TE 068/568 12.91
Ex - W124 300D '91


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl