MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 5:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 27, 2010 8:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 01, 2008 11:26 am
Posty: 137
Numer GG: 9309000
Lokalizacja: Gliwice
Cześć Wam,
mam mały problem z autkiem, otóż po 6 miesięcznej przerwie wreszcie ujrzał światło dzienne (zimowy sen). Odpalić odpalił, jeździć jeździ, ale cały czas trzyma obroty rzędu 2000 na N lub P i ciągle świeci kontrolka ABS i ASR. Na D lub R działa poprawnie, tzn, że lampki świecą cały czas, ale obroty ma normalne.

Raz już mi się tak przytrafiło po zeszłej zimie, auto przegazowałem, problem zniknął i wszystko cały 2009 rok było ok, teraz po przegazowaniu nic się nie zmienia.
Co radzicie?

Pozdrawiam
Bilek

_________________
C140 CL500 - '96


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 11:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Zacznij od "srebrnego" przekaźnika. Bezpiecznik, styki, zimne luty itd.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 28, 2010 8:41 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Regulator obrotów (niewłaściwie nazywany silnikiem krokowym) wyjmij i przez otworek spsikaj go jakimś np. WD 40 i poruszaj wkrętakiem tłok w pełnym zakresie obrotu.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 28, 2010 10:59 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
stanleym126 pisze:
wyjmij i przez otworek spsikaj go jakimś np. WD 40 i poruszaj wkrętakiem tłok w pełnym zakresie obrotu.


lepiej go wymoczyc w benzynie ekstrakcyjnej :lol:
najlepiej czynność tą powtórzyć.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 28, 2010 11:05 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Benzyna ekstrakcyjna jest za sucha i nie ma możliwości smarowania.Lepsza jest nafta.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 28, 2010 12:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 01, 2008 11:26 am
Posty: 137
Numer GG: 9309000
Lokalizacja: Gliwice
dzięki za cenne wskazówki, jutro się zabiorę za to,
pozdrawiam

_________________
C140 CL500 - '96


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 9:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 01, 2008 11:26 am
Posty: 137
Numer GG: 9309000
Lokalizacja: Gliwice
cześć Wam, próbowałem, ale niestety nie wiem jak to dziadostwo wygląda, wszystkie cięgna gazu poruszałem i przesmarowałem, ale tego regulatora za chiny nie mogę znaleźć, macie info jak to wygląda? google niewiele wie niestety

_________________
C140 CL500 - '96


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 11:32 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Regulatora obrotow nie tykaj. Przelutuj natomiast, tak jak napisal Mirmur, przekaznik antyprzepieciowy (wysoki, srebrny, z kwadratowa podstawa i dwoma bezpiecznikami u gory - W124 siedzi za akumulatorem).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 12:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:20 pm
Posty: 201
Numer GG: 1111353
Lokalizacja: SK
jak już udało mi się dowiedzieć forumowa pomoc jak zwykle udowodniła, że Mercedesy tak naprawdę nigdy się nie psują [zlosnikz]

_________________
W202 C200 744/001A 02.95
Ex - W208 CLK 200 Kompressor 744/244A 10.97
Ex - S124 E200T 481/001 08.93
Ex - S124 200TE 068/568 12.91
Ex - W124 300D '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 12:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 01, 2008 11:26 am
Posty: 137
Numer GG: 9309000
Lokalizacja: Gliwice
awaria usunięta po poście Mirmura i kielbika,
okazało się, że przekaźnik napięciowy jest ok, ale spalony był bezpiecznik w nim.
Po wymianie bezpiecznika, motor pracuje wyśmienicie.
Dzięki Panowie za rady, wędruje do Was pomógł,
pozdrawiam
Darek

_________________
C140 CL500 - '96


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl