witam i gratuluje wspanialego i rzadkiego modelu! Pamietam go z ogloszen jakis czas temu ze wzgledu na charakterystyczne zolte halogeny, ale nie pamietam ile kosztowal. Wyglada super zadbanie i oryginalnie.Ile ma nabiegane...? <br>
Dodano po 5 minutach.:<br>
MMM pisze:
Ten z alle to mój i stoi nadal.
A te 204KM, to bajka, podobnie jak nazywanie tego czegoś cosworth'em.
To zwykłe 2,5-16, które zawsze miało 195KM.
Prosze cie kolego jak sie nie znasz to nie zabieraj glosu.
Wszystko sie zgadza. 204KM mialy wersje Rüf bez kata, a wersje z katem 194KM. Byly rowniez 224konne modele w wersji AMG PP(Power Pack) i zrobionio ich tylko 5 sztuk.
2 Almandinrot
2 Silber
1 Rauchsilber
Mowa tu o "zyklych"2.5-16 nie EvoI!
Wspanialy silnik opracowany ze wspolpracy z firma Cosworth, ktora jak juz kolega
Ukaniu napisal, zrobila glowice, dadajac silnikowi niepowtarzalny klang i wycisnela spora moc z niewielkiej pojemnosci bez zastosowania Turbo.
Jak wiadomo byly tez wersje 2.3-16 i najlepsza z nich jest ECE(bez Kata) o stopniu sprezenia 10,5:1 jak EVOII. Sam posiadam takiego z 85r w kolorze 199.Dzwiek bezkatowych wersji jest nieporownywalny i jedyny w swoim rodzaju.
Koszty utrzymania rowniez spore. Czesci zamienne dosc drogie,ale dostepne i brak fachowcow, ktorzy sie znaja na tej jednostce.
Prosze zwocic uwage na rozrzad oraz zawory, ktore trzeba regularnie co 15-20tys.kontrolowac i regulowac w razie potrzeby. Sprawne masz NIVO?
Zycze pociechy i bezproblemowej eksploatacji!
pozdr