MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt kwie 02, 2010 11:52 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Nie dziala EPC ... a ciemno jest wiec Ci nie zrobie zdjecia ;) hehhe

generalnie oslone silnika mozna podzielic na 3 elementy + oslona skrzyni biegow czyli w sumie 4 :P

1 oslona dolna , i 2 i 3 to oslony boczne mocowane do podluznic.. i one wlasnie sa ruchome - sa zamkniete na zimnym silniku, a na cieplym sie otwieraja zeby powietrze wpadalo dodatkowo...


u mnie jest tylko oslona dolna.. bocznych nie mam (mam je tylko orginalne w 190tce..) i z sama dolna oslona silnik sie grzeje bardziej niz bez niej... ale mniejsza o to ;)

sprawdz czy masz te boczne i czy sie otwieraja... jak nie to sprobuj je sciagnac :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 03, 2010 7:18 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
osłony od dołu lepiej nie ściągać. Zimą dół się chłodzi a góra się topi z gorąca...

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 03, 2010 10:14 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
ale teraz lato jest :lol: na zime mozna zalozyc spowrotem 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 03, 2010 4:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
W sumie w tym szalenstwie jest metoda.
[zlosnikz]
Ale najpierw sprawdze to co moge. Dzis wywalam termostat i chlodnice, zobacze jak z jej przepustowoscią. <br>Dodano po 5 godzinach. 18 minutach.:<br> No i wyszlo szydło z worka. Jakis mądry człowiek załozył termostat 85 st i stad ta podwyzszona temp. Przy okazji wyjalem chlodnice i zalallem ocetem. W razie jakby cos ja przytykało. A tak nawiasem mowic to jaka powinna byc pojemnosc tej chlodnicy? Mi weszlo 2 litry octu i juz prawie sie wylewa.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 9:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Nowy termostat w aucie jak narazie widac poprawe nawet na postoju. Temp zatrzymuje sie zaraz za magiczna 80 i ani drgnie. Zobaczymy jak bedzie po ostrym pałowaniu w trasie [zlosnikz] .

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 11:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Noo to i ja musze zerknac na swoj termostat czy jest 80 czy 85....


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 13, 2010 8:32 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
No i po jezdzie moge jednoznacznie stwierdzic iz to termostat broił. Pisze to tak dla zamkniecia tematu gdyz wiele tu czytanych nie ma zakonczenia. [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 13, 2010 9:39 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
czekaj czekaj :D jak ja wymienie termostat to wtedy pogadamy :d bo ja mam podobne objawy hehehe :P a jaki kupiles? i czy wymieniales tylko oring , czy uszczelke tez kupowales i wymieniales? i jak tak to dawales ja na silikonie czy nie??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 13, 2010 8:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Cytuj:
czekaj czekaj jak ja wymienie termostat to wtedy pogadamy :d bo ja mam podobne objawy hehehe a jaki kupiles? i czy wymieniales tylko oring , czy uszczelke tez kupowales i wymieniales? i jak tak to dawales ja na silikonie czy nie??

Kupiłem verneta ale wahler tez bylby ok, nie radze kupowac jakis nołnejmów, bo to mala kwota i nie ma na czym oszczedzac. O jaki oring pytasz? Uszczelka jest w komplecie z termostatem. Bez silikonu złozylem bo tak ma byc.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 13, 2010 8:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
oring oringiem.. chodzi mi o ta uszczelke Obrazek - zdjecie z IC sklepu jakby co*


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 7:53 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
To jest uszczelka podstawy termostatu. Nie potrzebujesz jej(chyba ze Ci tam płyn ucieka). Generalnie zdejmujesz tylko te pierwsza czesc przykrecona na 2 sruby 6 mm. Tam jest uszczelka termostatu ksztaltem przypominajaca o-ring z rowkiem na wewnetrzenj srednicy.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 9:07 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
ok ok to w nast tyg bede z tym dzialal . dzieki


Na górę
Post: wt kwie 20, 2010 8:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Panowie, walcząc z temperatura silnika zwróćcie uwagę na chłodnicę oleju !!!!
Jeśli będzie zasyfiona/ pozapychana piaskiem to oliwa będzie słabiej chłodzona i przez to temperatura reaktora też będzie wyższa.
tylko ostrożnie z czyszczeniem bo zakup nowej/używanej bardzo boli :(
czyszczenie jest wskazane również z racji ostatniej zimy i ilości soli jaką wysypano na drogi
pozdrawiam
remi

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
Post: wt kwie 27, 2010 7:45 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
wymienilem wczoraj termostat i zalalem auto nowym plynem. Termostat byl orginalny jeszcze Wahler 80stopni made in w-germany z wybitymi nr czesci 124 XXX XXX .. po wymianie nic sie nie zmienilo ... zeby nie powiedziec ze jest gorzej - tego nie wiem ;)

tak ze u mnie to nie jest termostat.
Musze zakupic sobie w tym momencie chlodnice oleju i zalozyc, wtedy bede myslal dalej..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl