MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 7:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 10:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
sojczyn pisze:
biała beczka 300D z niebieskim wnętrzem

A ja ciągle się zastanawiam czy nie wywalić swojego. Niebieski jest beznadziejny. Już bym wolał czerwony...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 11:09 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
voytas pisze:
sojczyn pisze:
biała beczka 300D z niebieskim wnętrzem

A ja ciągle się zastanawiam czy nie wywalić swojego. Niebieski jest beznadziejny. Już bym wolał czerwony...


Dla mnie hennarot też rzadzi, ale z tym wnętrzem 822 eibengrun...

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 1:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
300D pisze:
Dla mnie hennarot też rzadzi, ale z tym wnętrzem 822 eibengrun...

Ja pisałem o kolorze tapicerki w białym aucie...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 2:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
voytas pisze:
300D pisze:
Dla mnie hennarot też rzadzi, ale z tym wnętrzem 822 eibengrun...

Ja pisałem o kolorze tapicerki w białym aucie...


Wiem ;)
Odezwij się co z tym licznikiem, bo za miesiąc bedę składał wnętrze.

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 7:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
Karolus pisze:
Dorwałem innego....


Mówiłeś prawdę, warte grzechu.
Gratuluję !! [zlosnik]
Pzdr.

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
Post: śr lis 10, 2010 10:42 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
no i powiem tak, odkopuję temat bo.... bo.... czas zacząć konserwację i zaglądnąć pod wygłuszenia, dywaniki i wszystkie te "strategiczne punkty"...
no i zaglądnąłem...
Nie wiem czy etapy prac tutaj wklejać, czy do remontu, bo za duży to remont nie jest, więc może tutaj? Ale zdjęcia później :P

A tak poza tym jestem na etapie przodu, komory silnika, przednich nadkoli i początku progu...

Uczę się spawać, dobrze że konserwacja przykryje moje smarki spawalnicze:)

Powiem tak... Wcześniejszy co sprzedałem "Kubuś" i o którym mowa była na początku tematu to nie było do czego spawać, tutaj - jakieś dziurki i przegnicia, ale łatka i szafa gra... Więc jak na razie jest dobrze. Pod akumulatorem norma, pod skrzynką bezpieczników też. No i przednie rogi progów. Czyszczenie okolic odpływów itp, ale czym wyczyścić te zakamarki? Potem wash primer, akrylowy podkład, guma i lakierek, ale jak tam dojść? Jakieś pomysły i może coś lepszego żeby tam zabezpieczyć i mieć spokój?
Komorę silnika do gołej blachy chyba wyczyszczę, i tak samo zrobić jak wyżej??

Mam nadzieję że tył będzie idealny, a dużo na to wskazuje...:)

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: śr lis 10, 2010 1:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 11, 2009 8:09 pm
Posty: 322
no, a co z tym olejem na podłodze ?
U mnie manometr oleju , był dobrze przykręcony/dokręcony a i tak puszczał.
Olej lał sie przez licznik po kolumnie kierowniczej, kablach - na podłoge.
pare dych trzeba poswiecic na 1/3 licznika ze szczelnym manometrem.

Warto zrobic to jak najszybciej, olej brudzi ;)
U mnie jak zrywałem wygłuszenie to był dosłownie w nim - do teraz jest w dywanie i filcu na plastiku nad kolanami.

O, nawet fotke znalazłem :)

Obrazek

Pozdro

_________________
w123 300D 85' sedan Astralsilber


Na górę
Post: czw lis 11, 2010 1:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Co do oleju...

U mnie sprawa wyglądała tak jak u kolegi "tito"
Nie dość że ciekło, nie dość że wszystko uwalone olejem od kolumny po dywaniki to jeden plus - przynajmniej tak mi się wydaje, ponieważ olej dobrze konserwuje, a zrywając teraz wygłuszenie podłoga kierowcy w bardzo nienagannym stanie. Przyczyną wycieku był sam wskaźnik, wszystko szczelne, ale wskaźnik w środku jest lutowany, i tam gdzieś puszcza i tak to wygląda, przynajmniej u mnie. Wymiana wskaźnika na używkę z innego i wymiana dywanika załatwiła sprawę i jest sucho.

A remont nadal trwa, dzisiaj akurat walczę z oczami, naświetliłem podczas spawania i nawet okład z młodych, fajnych i cieplutkich piersi nie pomaga... Ale żona się nadal stara... :)

Pozdrawiam

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pt lis 12, 2010 9:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 15, 2009 10:32 am
Posty: 513
Lokalizacja: Warszawa
Robi się ciekawie. Napisz też troszkę o Twojej metodzie leczenia oczu. Może być ze zdjęciami.

_________________
Pozdrawiam - PanKot
MB 123 230CE 84r.


Na górę
Post: sob lis 13, 2010 10:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 9:26 am
Posty: 174
Lokalizacja: Łańcut, podkarpackie
Heja mam identyczne zestawienie kolorystyczne, tylko że benzyna i automat reszta idento ;P
Musimy zrobić spota ;) .... ale to pewnie na wiosnę

_________________
ex.M 123 250 '77 637 Saharagelb AUTOMATIC
ex.M 102 200 '83 737 Classicweiß AUTOMATIC
M 102 230 CE '82 172 Anthrazitgrau AUTOMATIC

SAMURAI 1.3 & Saab 900


Na górę
Post: ndz lis 14, 2010 9:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Karolus pisze:
No i stało się...

Dorwałem innego....
Zakupiony w 1984 w polskim salonie, mój sąsiad który cale życie się zarzekał ze nie sprzeda...
Az tu nagle trzeba było wyrwać
Wyspawana wcześniejsza "beczka" do sprzedania, zainteresowanych zapraszam do korespondencji, na pewno się dogadamy.


Bardzo, ale to baaaaardzo mądra decyzja ;)
PS. Beczkę z polskiego salonu, w oryginale, od pierwszego właściciela kupić to naprawdę rzadkość. Większość aut ma historię taką, ze zostały sprowadzone już jako średnio zajeżdżone i dobite do końca po wioskach ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: pn lis 15, 2010 5:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
spot tylko na wiosnę, w zimie nie jeżdżę poza tym się remontuje... Ale jakoś nie chce wstawiać zdjęć ze względu na moje nieoryginalne spawy :-?

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pt lis 19, 2010 8:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Panowie, chce dodać foty a nie wiem jak? Kurde, szukam już z dwie godziny i tylko "zarządzanie" nimi znalazłem :evil:

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pt lis 19, 2010 9:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:48 am
Posty: 667
Lokalizacja: Trójmiasto
Dodaj przez http://imageshack.us/ a potem wklej linki z tagami [img]adres_obrazka[/img]

_________________
W123 200 '82


Na górę
Post: wt lis 23, 2010 12:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Panowie, co o tym sądzicie? Silnik wyciągnięty i to właśnie ujrzałem... :(

Uszczelka pod głowicą nigdy nie była wymieniana więc... Ten olej to tylko z tego widać idzie...

Szczerze to musiał już długo się lać, bo na chwilowe to nie wygląda i nawet w komorę sprzęgła coś poszło... Tak mi się wydaję, bo tam symeringi widać całe...

Co od razu zrobić? Wymiana uszczelniaczy, planowanie i regulacja zaworów? Silnik chodzi idealnie, więc?


Obrazek

I czym czyścić śruby, silnik itp? Bo jak odkręcałem silnik np to śruby funkiel nówki, a silnik tak chce też wyczyścić...
Czytałem o cylit rdza czy coś takiego, nie chce ździerać ze śrub ocynku, nalot tylko jest na nich.... więc?

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl