MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 7:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 8:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Do błota to te Twoje opony są faktycznie super. Ale obciążenie przegubów i półosi ogromne, ja bym się nie zdecydował na taki rozmiar. Do tego ogromna strata momentu na kołach. Będziesz mieć problemy przy stromych podjazdach. Ale przy roztopach - bajka :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 8:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
ale te mosty zostaly przerobione do tych opony, czy w srodku sa inne przelozenia... i podciete nadkola, gumy na nadkolach tez sa wyprodukowane przez firme - to wszystko bylo juz w Holandii zmajstrowane

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 9:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Naprawde hamsko wyglada twój patrol na tych oponach :)
Jaki tam jest silnik, mosty są juz z blokadami?

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 10:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Bukol pisze:
Pewnie :) Ale jak by do Geli wrzucić 37" to Patrola by objechała lub szła równo.


mosty ukreci.
nie mowie, ze sie nie da. ale to krotka pilka.
na 37 cali to patrol gr albo mocniejsze dany.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 10:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
sneer pisze:
Bukol pisze:
Pewnie :) Ale jak by do Geli wrzucić 37" to Patrola by objechała lub szła równo.


mosty ukreci.
nie mowie, ze sie nie da. ale to krotka pilka.
na 37 cali to patrol gr albo mocniejsze dany.


Pewnie ukręci. Do motania i tak GR najlepszy. Gela to max 35", ale najlepiej na 33". Wymiana mostów w Geli mija się z celem, są za dobre :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 10:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
butek22 pisze:
chamsko

i rasowo
jest blokada tylu, lecz niesprawna, ale chyba ogolnie niepotrzebna <br>Dodano po 3 minutach.:<br> butek22
tak wracajac do twego auta, to pozazdroscilem ci na poczatku, zanim tego nie kupilem... a i spodziewaj sie duzo wydatkow, azeby auto spelnilo wiele wymagan w terenie - na dzien dobry z 7000 zl

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 27, 2010 11:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
Napraw blokade i zobaczysz czy jest potrzebna czy nie. Naprawde warto zainwestowac parę zł aby była sprawna. Sprawdz czy zaworek,może przetarty przewód pod podwoziem,albo bolec sie juz skończył.


Na górę
Post: czw maja 06, 2010 9:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
pierwsze koty za płoty

zdobyty puchar Fair Play na VIII rajdzie Kalenica

bylo pare gelend, dosyc ciekawych, zdjecia niebawem

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
Post: czw maja 06, 2010 10:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
takie G


Załączniki:
kale03.jpg
kale03.jpg [ 172.28 KiB | Przejrzano 464 razy ]
kale04.jpg
kale04.jpg [ 117.87 KiB | Przejrzano 464 razy ]

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."
Na górę
Post: pt maja 07, 2010 12:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Ja to twoje autko widziałem chyba na giełdzie w Lubinie jakoś w styczniu, prezentowało się masakrycznie, facet wcofał na nasyp że było go widać z każdej strony giełdy i cena była dobra ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz maja 09, 2010 10:48 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
a jaki silnik masz w tym patrolu ?

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
Post: wt maja 11, 2010 9:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
drwalu pisze:
a jaki silnik masz w tym patrolu ?


zapewne typowy, czyli rd6 2.8t
115 KM. daje rade, ze wzgledu na potezne przelozenia. Na kole jest max (pierwszy bieg + reduktor) z tego co pamietam 11 000 Nm.
za to powala fabryczne vmax na seryjnych gumach: 145 km/h [totalszok]

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
Post: wt maja 11, 2010 11:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
tak, to (nie)zwykle 2,8TD 85kW, podkrecone na turbinie i ze zmienionymi przelozeniami w mostach
musze jeszcze dospawac troche rur i wstawic wyciagarke

ponizej kilka fot z zabaw


Załączniki:
kale05.jpg
kale05.jpg [ 136.74 KiB | Przejrzano 399 razy ]
bloto2.jpg
bloto2.jpg [ 164.44 KiB | Przejrzano 399 razy ]

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."
Na górę
Post: wt maja 11, 2010 11:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
nie da sie zalaczyc 3 zdjec :/

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
Post: śr maja 12, 2010 12:55 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
sneer pisze:
za to powala fabryczne vmax na seryjnych gumach: 145 km/h

Ja swoim jeżdże do 160 km/h (licznikowe).

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl