MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 9:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 15, 2010 8:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
silnik jak jest zimny chwilkę zakręce i odpala po chwili zgaszam go i znów go odpalam to pali na dotyk za każdym razem ale jak już się rozgrzeje i po stoi kilka min ut to musze długo kręcic ale jak juz odpali to znów po chwili bez probemu odpala na dotyk,mam wrażenie jakiby musiał za każdym razem podpompowac paliwo,dodam że wypełenienie na załączonym zapłonie przy zgaszonym silniku wskazuje 70% , w czym szukac przyczyny???


Na górę
Post: sob maja 15, 2010 9:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
A co pokazuje wypełnienie jak silnik odpalisz ?

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: sob maja 15, 2010 9:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
jak odpale skacze od 6.00V aż do 10V a jak się juz ustabilizuję to pokazuje 6.8V 7.55V ale po chwili znów skacze aż do 10V


Na górę
Post: sob maja 15, 2010 9:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sprawdź potencjometr czy masz 0,7 volta na wolnych obrotach bo reszta jak sonda przy rozruchu nie pracuje,a może wariować czujnik temperatury płynu i wprowadzać w błąd sterownik silnika i ten wzbogaca lub zuboża mieszankę.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: sob maja 15, 2010 9:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
bmw pisze:
Sprawdź potencjometr czy masz 0,7 volta na wolnych obrotach bo reszta jak sonda przy rozruchu nie pracuje,a może wariować czujnik temperatury płynu i wprowadzać w błąd sterownik silnika i ten wzbogaca lub zuboża mieszankę.


na samym początku to potencjometr ustawiłem na 0,7V czujnik również wyminiełem ,czy możliwe jest to że gdzieś bierze fałszywe powietrze??? dodam że auto miało LPG ale już nie ma ,i na pewno coś przez to LPG poszło


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 9:31 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Po LPG w KE jest dużo możliwości usterek i lewe powietrze też,sprawdź wszystko 5 razy czy szczelne i czy elementy ruchome są proste a nie pogięte od wybuchów LPG.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 3:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Sprawdz czy nie masz popekanych lutow w przekazniku pompy.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt maja 18, 2010 11:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
rogra pisze:
ale jak już się rozgrzeje i po stoi kilka min ut to musze długo kręcic


W moim M102 z K-Jet jest to samo, jedyna rzecz jakiej jeszcze nie sprawdziłem to termiczny regulator ciśnienia paliwa. Niestety nowy jest drogi i na razie poluję na okazję.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl