MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 4:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 12, 2010 9:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
Witam! Na postoju buja silnikiem na boki, czy to może być wina uszkodzonej poduszki silnika?Jak zdiagnozować która?

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
Post: pt maja 14, 2010 4:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Na urwanej poduszce jest wyraźnie widać od góry, że guma jest rozerwana, szczególnie kiedy buja silnikiem powinno być widać.

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
Post: pt maja 14, 2010 8:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
To nie W126 gdzie poduszki są inne. W 124 nie będzie widać rozerwanej gumy. trzeba ręką bujać silnikiem na postoju i wyczuć która nie daje już rady. Może jest inny sposób, ale ja nie znam.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 10:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
No własnie u mnie nie widac na "oko" żeby było coś nie tak z poduszkami(nie są porozrywane).A to bujanie silnikiem nie dzieje się zawsze.

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 10:48 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
jak pada poducha to bardziej telepie silnikiem przy gaszeniu. Bujanie sygnalizuje złą pracę pompy wtryskowej ale nie tylko.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 12:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
A co to moze jeszcze oznaczać? Bo poza tym silnik chodzi bardzo dobrze,cicho,odpala bez problemów,ma moc ,tylko mam świecę spaloną ale to chyba nie ma znaczenia.Ale tak jak pisałem wczesniej nie zawsze sie to dzieje.

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 4:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a sprawdziłeś tą poduszkę? telepie jak go gasisz? bujałeś ręcznie na postoju silnikiem?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 6:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
Jak gaszę to nie.W 210 miałem padnięta lewą poduchę to telepało przy gaszeniu .Dziś obserwowałem silnik to tak tylko lekko nim troche buja ( moim zdaniem standardowo jak na diesla).Chyba przestało nim bujać od kiedy zlikwidowałem nieszczelność w układzie paliwowym ( pisałem o tym w jednym z postów) ale czy to jakiś związek ? To nie wiem.Będę jeszcze to obserwował.

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
Post: czw maja 20, 2010 11:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
U mnie jak padła poduszka telepało niemiłosiernie - przy gaszeniu mocny wstrząs karoserii.
Diagnozę uprościł fakt iż wyciek płynu hydraulicznego z poduszki był widoczny.
Jeśli poduszki są oryginalne z płynem a nie tani zamiennik guma+ sprężyna to łatwo jest wykryć awarię.

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
Post: pt maja 21, 2010 7:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
U mnie mniej więcej to samo. Gdy zapalam zimny silnik to trzęsie całą budą i jest niezłe szarpnięcie gdy się silnik zgasi. Też pewnie poducha padła. A z innej bajki to co może być przyczyną gdy zapalam rano zimny silnik i czuć co parę sekund takie krótkie, mocne szarpnięcia? Problem znika gdy już się trochę blok rozgrzeje.

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Post: sob maja 22, 2010 7:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
martinbbor pisze:
A z innej bajki to co może być przyczyną gdy zapalam rano zimny silnik i czuć co parę sekund takie krótkie, mocne szarpnięcia? Problem znika gdy już się trochę blok rozgrzeje.

Nie przepala paliwa. W dieslu stawiał bym na świece żarowe. W benzynie albo układ zapłonowy albo zła mieszanka, albo wtryskiwacz itd.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl