MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 7:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw maja 13, 2010 8:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
z mechaniczna skrzynia (pieciobiegowa, z jedynka w dol) i na benzynie. I prosze o nieodsylanie mnie do tematu powyzej bo go calego przeczytalem i nie interesuje mnie jaki nalewa sie olej do automatycznej skrzyni. Przejrzalem tez klubowa tabele z danymi technicznymi, spritmonitora i pare innych stron ale rozpietosc jest spora i mam watpliwosci.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: czw maja 13, 2010 8:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Będzie palił dokładnie 12,34l/100km [wazniak]
BPNSP [clown]

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw maja 13, 2010 9:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
M102 W201 190 2.0 4 biegi manual kręci się około 10 litrów raz mniej raz więcej, i myślę że nikt tu dokładnie Ci nie powie bo to zależy właściwie od wszystkiego np:
1.kierowca [zlosnikhihi]
2.temperatura
3.ciśnienie i na zewnątrz i wewnątrz silnika
4.stan techniczny auta w tym stan hamulców, łożysk, geometrii itd.
5.ciężaru i auta i kierowcy [jezyk2]
6.i można tak wymieniać bez końca.
[zlosnikok]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: czw maja 13, 2010 10:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Chodzilo mi wlasnie dokladnie o to "mniej wiecej" ;) Tyle, ze o "mniej wiecej" dla 200 TE bo 190 E jest lzejszy i ma inne przelozenie przekladni glownej (190 E odpowiednio: 1180 kg i 3,46 natomiast 200 TE: 1460 kg i 3,64).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 1:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Co jest? nikt nie ma takiego 200 TE? :o

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 4:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
A wiec ja posiadam dwa MB z takim silnikiem i u mnie przedstawia sie to nastepujaco:

1. 200E z manualem 5 biegowym pali w cyklu miejskim (bo praktycznie w takim jezdze - trasy to rzadkosc) ok. 10L, +/- 0,5L / 100 km.
2. 200TE z automatem 4 biegowym w tych samych warunkach ok. 11L, +/- 1L / 100 km.

Biorac pod uwage wieksza mase kombi i automat spodziewalem sie, ze 200E bedzie palic mniej (ok. 9L) ale i tak wyniki sa jak najbardziej akceptowalne biorac pod uwage, ze nie mam lekkiej nogi [zlosnik] .

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 5:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mój ex 200TE manual 5 bez klimy:

najmniej w trasie - 8/100 (kiepska pogoda i jazda 90-110)
normalnie w trasie - 8/100
w mieście - 10-11/100 (bez wyścigów)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: ndz maja 16, 2010 6:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
No prosze, jednak sie da [zlosnik].

Czyli mozna liczyc na to, ze taki 200 TE (skrzynia 5 biegowa i bez klimy) bedzie oscylowal wokol 10 l/100 km a nie jak 300 TE wokol 14,5?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 6:32 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
kielbik pisze:
No prosze, jednak sie da [zlosnik].

Czyli mozna liczyc na to, ze taki 200 TE (skrzynia 5 biegowa i bez klimy) bedzie oscylowal wokol 10 l/100 km a nie jak 300 TE wokol 14,5?


Wiesz, sporo zalezy od warunkow w ktorych sie jezdzi (duze miasto, srednie miasto, wiocha [zlosnik] ) ale mysle, ze w 200TE nie da sie dojsc sprawnym autem do 14,5L chocbys mial zamiast nogi betonowy odlew...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 12:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Cremek pisze:
... ale mysle, ze w 200TE nie da sie dojsc sprawnym autem do 14,5L chocbys mial zamiast nogi betonowy odlew...

Pożycz mi go na 2 dni a przekonasz się, że się da [zlosnikhihi]
Chciałbym również nadmienić, że nie posiadam betonowego odlewu.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 1:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
WeebShut pisze:
Pożycz mi go na 2 dni a przekonasz się, że się da [zlosnikhihi]
Chciałbym również nadmienić, że nie posiadam betonowego odlewu.


Hmm, no to pozostaje mi tylko pogratulowac [zlosnik] - ja osiagnalem maksymalnie 13L rzadko podnoszac noge z kickdown'a...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 3:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Dobra, to juz wiem, ze ze spalaniem nie jest najgorzej (jak na Mercedesa*). A jak z dynamika? Czy jadac na pelnym gazie (ile to cudo w ogole wyciaga?) nie bede musial obawiac sie obnizanych i poszerzanych TDI siedzacych na ogonie? ("trzysety" to sie te plastki w ogole nie imaja ;)).


*- mamina Honda Accord ze 118 KM NIGDY nie spalila wiecej jak 8 l/100 km a jezdzilem od jednego tankowania do drugiego bez przewy z noga w podlodze (ok. 500 km na pustej autostradzie)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 4:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Pitu pitu, a teraz Robert, pokaż nam co tam ci Twoi przyjaciele z komisu znaleźli za auto, że gotowy jesteś dać się dymać przez młodzież w Golfach z okolicznych wiosek.

Już widzę twoją minę, jak w lusterku masz Böser Blicka z napisem na frontowej szybie VW GOLF CLUB PETTINGEN, a ty jedziesz wierzchem na dwulitrowym M102.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 5:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Cremek pisze:
Hmm, no to pozostaje mi tylko pogratulowac [zlosnik] - ja osiagnalem maksymalnie 13L rzadko podnoszac noge z kickdown'a...

Zawsze mam tak, że kazdy mówi, że pali mu mało, a jak ja kupuję takie auto to minimum 4 litry w górę ...
To tyczy się również samochodu Adama, od którego kupiłem diesla, mówil, że na trasie schodził do 8 litrów, a mi do 10 to się nawet nie zbliżyło ... [szalone]

A super fajna Toyota Corolla 1.4 VVT-I przekroczyła barierę dobrego smaku i na trasie Warszawa - Opole średnie spalanie na wykazane na komputerze ... 11,2. I gdzie tu ekonomia małolitrażowych silników? :roll:

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: wt maja 18, 2010 2:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
_me: how_ pisze:
Pitu pitu, a teraz Robert, pokaż nam co tam ci Twoi przyjaciele z komisu znaleźli za auto, że gotowy jesteś dać się dymać przez młodzież w Golfach z okolicznych wiosek.
stosunkowo niewyciorane (170 tys km) 348 z 372 i calkiem fajnym wypasem: Sitzheizung, MAL, SSD, ASD, AHK, dritte Sitzreihe, 15-Loch, Lastenverankerung (tego mi strasznie w trzysecie brakuje) i pare innych pierdol. Co mnie boli to brak automata i klimy... (chocby takiej do nabicia ;))
_me: how_ pisze:
Już widzę twoją minę, jak w lusterku masz Böser Blicka z napisem na frontowej szybie VW GOLF CLUB PETTINGEN, a ty jedziesz wierzchem na dwulitrowym M102.
Tego sie wlasnie obawiam. Ale z drugiej strony "młodzież w Golfach z okolicznych wiosek" mozna spotkac przede wszystkim w Polsce - tutaj takimi autami jezdza glownie babcie i gospodynie domowe oraz ludzie dojezdzajacy codziennie do pracy. Tym niemniej oni wszyscy rowniez okropnie ambitni i strasznie nerwuja (w trzysecie oczywiscie nie 8)). Z drugiej strony autem mialaby jezdzic raczej moja zona a ona to w lusterka zupelnie nie patrzy [zlosnik]. Ciagle jednak rozwazam przejscie na przeciwna strone barykady i stanie sie ambitnym kierowca praktycznej i rodzinnej "limuzyny wielkoprzestrzennej" z oszczednym silnikem TDI//CDI/CDTI/HDI/DTI/TDL. Juz by to pewnie nastapilo gdyby nie to cholerne Feinstaubverordnung... :-?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl