MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 4:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 05, 2010 8:58 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Panowie, w moim 250D powinienem podwyższyć obroty sprawa o tyle skomplikowana, że jest to nie możliwe przy końcu linki gdyż ten plastik mam złamany, pytanie w jaki inny sposób można podwyższyć obroty?

Artur

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

_________________
W126 250D, 81'
W 126 250D, 86' - dawca
W 124 E-klasse, '93 - ex
W 124 250D, '87 - ex
W 123 240D '81 - ex


Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 9:25 am przez skuter_66, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob cze 05, 2010 9:14 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
W tych silnikach regulacja wolnych obrotów odbywa się elektronicznie (przed 89' pneumatycznie), w każdym razie nic nie powinno się tam ruszać. Oczywiście jest możliwość regulacji na pompie, ale po co to wogóle ruszać.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 9:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
to jest przed 89r na bank,

a po to, że jak wrzucam D na postoju (światłach) to wtedy ukazują się za niskie obroty bo zaczyna telepać.

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 11:05 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Z tyłu pompy powinnabyc puszka podciśnienia, a na niej przeciwnakrętka. Trzeba poluzować przeciwnakretke i obracać puszką, aż bedzie ok, tak podają w autodacie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 11:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Darus czy ta puszka o której mówisz zlokalizowana jest pod rurami dolotowymi idacymi od filtra powietrza?

I drugie pytanie - czy skręcenie tego obniżając obroty mogło spowodować... np. przy jeździe 110 km/h wrażenie odcinania...auto słabło...schodzilo do niższej prędkości a później dalo się rozpędzić...

A.

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 11:54 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
http://moto.allegro.pl/item1057225554_m ... ml#gallery, chodzi o tą puszkę z tyłu w górnej części

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 12:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
o ta mi chodzilo ;)

A coś an temat 2 pytania?

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 1:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Nie powinno wpłynąć, bo to urzadzenie odpowiada tylko za obroty biegu jałowego i pewnie nie ma zbyt dużej regulacji.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl