MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 2:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 14, 2010 1:53 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 30, 2008 3:54 pm
Posty: 15
Witam, w moim nowo nabytym w124 200ce + lpg na zimnym silniku Ciezko odpala. Sprawa wygląda tak zapala dopiero po wcisnięciu mocno gazu, ciezko go utrzymac na obrotach, jak tylko się rozgrzeje pracuje normalnie. Co sie może dziac i od czego zacząc sprawdzanie? pracuje na gazie i na benzynie ale obroty czasem faluja, mam zamiar załozyc blosa. Prosze o rade.


Załączniki:
124 silnik.jpg
124 silnik.jpg [ 155.84 KiB | Przejrzano 734 razy ]


Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 10:56 am przez Sebastian M, łącznie zmieniany 1 raz.
Na górę
Post: pn cze 14, 2010 7:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Jaki masz silnik? M102 czy M111?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: pn cze 14, 2010 10:57 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 30, 2008 3:54 pm
Posty: 15
dodoałem zdjęcie nie mojego ale tak wygląda wiec chyba M102 ;)


Na górę
Post: wt cze 15, 2010 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Co do palenia i obrotach na zmnym to trzeba przejrzeć srebrny przekażnik za akumulatorem.
Sa tam wsadzone dwa bezpieczniki,nalezy je sprawdzić,jezeli są ok to trzeba by wyciagnąc przekaznik i przelutowac go.
Z czasem moga sie pojawić zimne luty. Taka sama usterka była u mnie i to była własnie przyczyną.Sprawdz to i zobaczymy czy pomogło.
Jeżeli nie to bedziemy myslec dalej.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
Post: wt cze 15, 2010 9:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 26, 2006 12:10 pm
Posty: 161
Numer GG: 6700700
Lokalizacja: Lublin
A jak zatkasz dopływ powietrza to pracuje dalej czy gaśnie?

_________________
Taty przygoda z MB:
EX: MB W123 200D '76
EX: MB S123 300TD '79
EX: MB S123 280TE '82

Moja przygoda z MB:
EX: S123 300TD '77 - Biała Bestia
EX: W124 230E '87 - Złoty Smok
MB S124 320E '92 - Karawan
EX: W210 220CDI '98 - Okular
MB S210 270CDI '00 - Ela


Na górę
Post: śr cze 16, 2010 5:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 30, 2008 3:54 pm
Posty: 15
jeżeli chodzi o dopływ to gasnie wiec raczej opada ze łapie lewe powietrze. jutro zaglądam do przekaźnika. dodam ze jak przerzuce go odrazu na lpg to chodzi dobrze. jak sie nagrzeje to wtedy i na bp i na lpg smiga.


Na górę
Post: sob cze 19, 2010 10:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
zimne lutu cięzko wypatrzyc gołym okiem.najlepiej od razu przelutowac porzadnie.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl