MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw maja 06, 2010 8:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
tylko cięgnem regulujesz NIVO.
zanim kupisz siłownik, wejdź pod auto i sprawdź czy to on [hihi]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pt maja 07, 2010 1:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Cremek pisze:
Widzisz a ja wlasnie gruchy bym nie obstawial, bo amortyzacja z obydwu stron jest taka sama, czyli dobra


Cremek pisze:
podczas wjechania prawym kolem w polska specjalnosc, czyli zapadniete studzienki to jest tragedia, cala buda rzuca jakby sie miala za chwile rozleciec


To się zdecyduj albo precyzuj wypowiedzi. Bo budą rzuca wtedy jak gruchy są do wymiany.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: pt maja 07, 2010 1:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Po wczorajszej konsultacji z jeszcze jednym mechanikiem, ktory mial kontakt z NIVO w MB obstawiam ostatecznie silownik - osmiele sie rowniez stwierdzic, ze zdecydowanie pod wzgledem jasnosci obslugi bardziej odpowiada mi zwykle zawieszenie w 200E [zlosnik] - a roznicy w komforcie nie odczuwam... NIVO to zuoooo [zlosnikhihi]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: pt maja 07, 2010 1:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Cremek pisze:
a roznicy w komforcie nie odczuwam... NIVO to zuoooo

Do momentu, aż zapakujesz kombiaka i pojedziesz na wakacje.
Zaletą tego zawieszenia jest trzymanie poziomu i tej samej sztywności bez względu na ilość wiezionego bagażu w postaci ludzi i walizek.

A koszty serwisowania NIVO nie przewyższają kosztó serwisowania zwykłego zawieszenia. Wymiana gruszek czy regeneracja siłowników raz na 15 lat to jeszcze nie powód do dramatu [zlosnik]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: sob cze 12, 2010 10:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 28, 2006 1:30 am
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Ja stawiam, na gruszkę Stukanie przegubu w siłowniku Nivo wychodzi podczas ręcznego bujania auta po prostu słuchać pukanie a przy uszkodzeniu zaworu w gruszce słychać jesttylko w czasie jazdy a najlepiej sprawdzić zjeżdzając tylnym kołem z krawęznik.

_________________
S124 230TE 1988; S124 200E 1994


Na górę
Post: ndz cze 13, 2010 7:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Hmm, wlasnie slychac tylko podczas jazdy przy bujaniu absolutna cisza. Dzieki za kolejna podpowiedz [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: ndz cze 13, 2010 12:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Wysłany: Śro Maj 05, 2010 11:11 pm
WeebShut pisze:
Ja bym jednak obstawiał wywaloną gruchę, jak będzie pusta w środku to łupać będzie niemiłosiernie


To co, miesiąc walczysz i nadal nie wiesz co? Półtorej miesiąca temu mówiłem Ci, że to wywalona grucha, bo na to wskazują opisane przez Ciebie objawy. Stanąłeś okoniem i nie zrobiłeś nic.

To teraz dopiszę Ci tylko, że im dłużej jeździsz z wywaloną gruchą, tym większe masz szanse na to, że oprócz gruch wymienisz siłowniki, albo będziesz musiał regenerować sworznie.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: ndz cze 13, 2010 3:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
WeebShut pisze:
Wysłany: Śro Maj 05, 2010 11:11 pm
WeebShut pisze:
Ja bym jednak obstawiał wywaloną gruchę, jak będzie pusta w środku to łupać będzie niemiłosiernie


To co, miesiąc walczysz i nadal nie wiesz co? Półtorej miesiąca temu mówiłem Ci, że to wywalona grucha, bo na to wskazują opisane przez Ciebie objawy. Stanąłeś okoniem i nie zrobiłeś nic.

To teraz dopiszę Ci tylko, że im dłużej jeździsz z wywaloną gruchą, tym większe masz szanse na to, że oprócz gruch wymienisz siłowniki, albo będziesz musiał regenerować sworznie.


Nie zrobilem nic bo nie mam chwilowo czasu, poza tym sie tak nie unos bo mam druga gwiazde do jazdy i wlasnie jej uzywam [zlosnik] - takze spokojnie w swoim czasie gruchy pojda do wymiany i zobaczymy co bedzie.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Post: ndz cze 13, 2010 8:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Cremek pisze:
Nie zrobilem nic bo nie mam chwilowo czasu, poza tym sie tak nie unos bo mam druga gwiazde do jazdy i wlasnie jej uzywam [zlosnik] - takze spokojnie w swoim czasie gruchy pojda do wymiany i zobaczymy co bedzie.

Do unoszenia trochę mi brakuje, aczkolwiek Twoja pewność zmalała w stosunku do stanu przed miesiącem.
Przed wymianą jest możliwość sprawdzenia czy to gruchy czy nie, żeby nie inwestować nadaremno.
Było nawet opisywane na forum w temacie kielbika.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 3:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
OK, dzisiaj problem zostal ostatecznie rozwiazany. Dzisiaj przy okazji wymiany tarcz i klockow zostala przeprowadzona diagnostyka organoleptyczna calego zawieszenia tylnego przez jeszcze inna ekipe ludzi i do wymiany zakwalifikowano obydwa drazki stabilizatora oraz jedna z tulejek przy kole prawym (z tej strony walilo) - po wymianie elementow wszystkie negatywne objawy ustapily a autko znowu plynie [zlosnik] - dobrze ze sie nie pospieszylem z zamawianiem gruszek i silownikow.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl