MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 22, 2010 5:43 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
Jak w temacie
Mam do wymiany gumę w przednim zawieszeniu a nie wiem jak ona się nazywa i co za tym idzie przez to nie jestem w stanie jej kupić;p
[IMG=http://img690.imageshack.us/img690/997/zdjcie0011d.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 6:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Końcówka drążka reakcyjnego- potocznie gruszka (przynajmniej w moich stronach )koszt FEBI ok 100 pln

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 7:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Tak jak pisze czarek12 ale wymiany już współczuję.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 9:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
wg EPC nr 143 są dwa numery:
1263301135
1263301335
Załącznik:
bez tytułu.JPG
bez tytułu.JPG [ 45.89 KiB | Przejrzano 1171 razy ]


FEBI Bilstein GmbH + Co KG 08852
MEYLE Products® 014 033 0105
MEYLE Products® 014 033 0106
SWAG Autoteile GmbH 10 78 0015
LEMFÖRDER 10991 01
OPTIMAL G3-627
SWAG Autoteile GmbH 10 78 0014
LEMFÖRDER 10991 01
a tak w realu to wygląda:
1263301135
Załącznik:
ShowPhoto.aspx.jpg
ShowPhoto.aspx.jpg [ 8.94 KiB | Przejrzano 1171 razy ]

1263301335
Załącznik:
ShowPhoto.aspx (2).jpg
ShowPhoto.aspx (2).jpg [ 9.88 KiB | Przejrzano 1171 razy ]

jeden zestaw od drugiego różni sie dodatkowo jeszcze tymi blaszkami do przykręcenia całego wspornika, jak będą zardzewiałe to będzie mały problem to odkręcić [szalone]
Jak się zerwą blaszki to jest na to sposób. Lekko powiększyć ten prostokątny otwór, tak aby tylko klucz można było wsunąć i tam jest kwadratowa nakrętka na klucz jak się nie mylę 22 mm.
Pozdrawiam

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 9:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Kup ten zestaw z blaszkami ja kupowałem firmy MEYLE i blaszki były cena jak dobrze pamiętam 140pln,te pipipi blaszki na pewno się urwą i dlatego nie mile wspominam tą naprawę z tym że ja otworów nie powiększałem a wąskim płaskownikiem blokowałem nakrętkę ,a śrubę odkręcałem kluczem udarowym.Po 5 godzinach 2 śrubki odkręciłem ,miałem dość :)
A i jeszcze ta końcówka nie chciała się odkręcić od drążka, musiałem odciąć brzeszczotem tak aby został ten sześciokąt na klucz i dopiero kluczem nasadowym z udarem go wykręciłem [szalone] niezazdraszczam...

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 6:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt gru 18, 2009 8:05 pm
Posty: 130
Numer GG: 1148743
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Ja bym się sam nie babrał. Szkoda czasu,a i efekt może my różny.
Na dodatek wymieniłem jedną stronę a po około 3 tyg. musiałem drugą.
Jakoś dziwnie równo się zużyły. Pocieszające tylko to, że były oryginalne .
Miłej pracy.

_________________
W 123 240D (ex)
W 126 300SE
W 210 220CDi kombi


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 7:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Zależy kto co lubi [zlosnik]
ja tam wolę sobie sam pogrzebać przy aucie, zawsze sie czegoś nauczysz [hihi]
jak coś nie wychodzi to się można wqu...ic :evil: zreszta jak są warunki to dlaczego nie.
Wiadomo są takie rzeczy że samemu nie dasz rady, ale w Meredesach z tamtych lat zrobisz wszystko samemu [palacz] przynajmniej ja mam takie odczucie bo już wszedzie zaglądałem bo mam na części pierwsze rozebraną S-kę, jedyną rzeczą jest ASB [zlosnik] ale i to sie zmieni, jeszcze trochę lektury na temat ASB 722.3 [oczko]
Z zawieszenia to tylko sprężyny mogą dać w dupie [zlosnik] i to konkretnie [szalone]
Jest takie chyba słuszne powiedzonko:
"jak chcesz żeby coś było dobrze zrobione- zrób to sam" [zlosnik]
albo hasło jednego znajomego mechanika które mnie zawsze bawi jak przyjedzie do niego jakiś pseudomechanik z młotkiem w ręku [zlosnik]
"masz głowę i c.uj to kombinuj" [hihi]
Pozdrawiam

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 9:40 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Ja lubi [zlosnikhihi]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 12:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Fakt-faktem, sprężyny wyciągnąć i założyć jaszcze z tyłu to już wielka sztuka,i jak do tej pory,a robię wszystko sam przy esce od ponad 10 lat,to było największe wyzwanie ! :evil:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 12:01 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
Dzięki za odpowiedzi
Zapowiada się niezbyt miły dzień z tego co piszecie.
Po przeczytaniu postów nie chce mi się aż za to brac do tego uszkodzone są z obydwu stron [chory] [chory]
ale nic czego się nie robi żeby jazda była jeszcze przyjemniejsza [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]
Pozdr

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: czw cze 24, 2010 4:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
Jaki jest objaw gdy ta część jest uszkodzona ?

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
Post: czw cze 24, 2010 7:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt gru 18, 2009 8:05 pm
Posty: 130
Numer GG: 1148743
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Stuki bardzo słyszalne.
Poza tym raczej nic nie czuc.

_________________
W 123 240D (ex)
W 126 300SE
W 210 220CDi kombi


Na górę
Post: czw cze 24, 2010 9:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Tarabani się jak trambaj [jezyk3] ale nie wpływało to negatywnie na prowadzenie auta.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 9:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
U mnie w prawym kole przy ostrym ruszaniu w lewo slychac dzwiek jakby opona tarla o nadkole i nie moge dojsc co to jest bo opona to to nie jest i tylko przy mocnym skrecie.

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 7:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
hehehe no proszę dopiero co po wymianie jestem tych "gruszeczek" [zlosnik]

http://www.w114-115.org.pl/j/index.php?option=com_jfusion&Itemid=3&jfile=viewtopic.php&f=25&t=48537

problem na który napotkaliśmy z chłopakami przy wymianie to te felerne nakrętki. Łamią się, wykręcają itp itd. ale sposób był taki że w ten prostokątny otwór gdzie siedzi nakrętka do tych dużych gum wsadziliśmy łyżkę i jakoś to się dało odkręcić i zakręcić bez tych chu*** blaszek :x co wyzywania i wyklinania było to nie powiem. To ponoć jakiś amerykański gwint na tym jest i tego tak pękają??

wyciągnięte gruszki siedziały tam przez 26 lat! Nie pytaj CO z nich zostało :) oczywiście stukało niesamowicie po dziurach.. Wstawione nowe sztuki Lemforder'a i to co w w/w temacie, później zbieżność i pływa gwiazdka jak ta lala [zlosnik]

pozdrawiam i życzę powodzenia

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl