MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 26, 2008 2:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:37 pm
Posty: 59
Witam.Mam problem w mojej qp mam 2strefowa kilmatyzacje i działa mi tylko 1 strona klimy tzn. z lewej strony klima reaguje na ustawiona temp,kiedy chce jest zimno kiedy chce jest cieplo , a z prawej zawsze wieje gorace powietrze. o co kaman??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 26, 2008 9:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Cześć sprawdź piny zasilania na elektrozaworach od nagrzewnicy. Ustawienie na zimno elektrozawór zamknięty 12-14V na zasilaniu. Jeżeli walnięte zasilanie elektrozawór jest otwarty daje ciepło w nagrzewnicę. Jeżeli na obu jest 12V prawdopodobnie zaciął się elektrozawór.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 26, 2008 9:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:37 pm
Posty: 59
kurde nie zabardzo zrozumialem;p nie znam sie na tym za bardzo , moze jakos dokladniej?? dzieki wielkie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 26, 2008 10:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
U mnie w w126 elektrozawory są koło akumulatora do każdego elektrozaworka idzie kostka z dwużyłwego przewodu. Ustaw pokrętła na minimum i sprawdź napięcie na kostce miernikiem. oczywiście na włączonym zapłonie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 28, 2008 7:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
W W 124 zawory ogrzewania są przed akumulatorem 2 sztuki,po jednym na prawą i lewą stronę ogrzewania kabiny.Odpinasz kostke z tych zaworów masz 3 piny.Podpinasz miernik pod srodkowy pin i lewy stawiasz sobie wyswietlaczem do szyby i w kabinie pokretlem od temperatury przekrecasz w skrajne poleżenia,az do pstrykniecia.Max grzanie ok.0V max chłodzenie ok.12V.Jerzeli tak bedziesz miał to sterowanie jest ok.Prawdopodobnie padniety zawór.ak nie będzie takich wartości to szukaj przerw na kablach albo masz uszkodzone sterowanie ogrzewaniem.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 11:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz gru 27, 2009 8:44 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Legnica
Witam!

Mam pytanie odnośnie regulacji ogrzewania. Sytuacja wygląda następująco zawór ogrzewania na 100% sprawny sprawdzone są cewki i wstawione nowiutkie elektrozawory. Brak prądu na wtyczce zasilającej zawór (oczywiście leci gorące powietrze ciągle). Jak podłączę bezpośrednio z akumulatora to zawory działają. Potencjometry zostały rozebrane i wyczyszczone były mocno zabrudzone. Czujnik temperatury przy oświetleniu i otwieraniu szyberdachu rozebrany i też wyczyszczony.
I gdzie dalej szukać problemu?
Ewentualnie, jeśli można spytać to jak jest to sterowanie podłączone może ktoś ma jakiś schemat?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl