MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 1:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 12, 2010 5:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, w W210 wyłącza się po 2-3 min pracy nawiew kiedy jest ustawiony na czwarty bieg - po przełączeniu niżej jest ok. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego?
Klima prosta, wentylator z pokrętłem.


pozdr
M.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: pn lip 12, 2010 5:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Przypuszczalnie nadpalony jest styk 4 biegu wentylatora i jak sie nagrzeje to przestaje przewodzic prad. Nalezy rozebrac wylacznik wentylatora i oczyscic styki (tak mialem w 124 - zakladam, ze w okularze nie zmieniono znaczaco konstrukcji wlacznika).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn lip 12, 2010 10:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
dzięki, jak się nie rozpuszczę jutro to zobaczę!

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: pn sie 16, 2010 9:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
wracam do tematu, podmieniłem cały panel, bez zmian

gdzie jest rezystor sterowania wentylatora nawiewu? wie ktoś?

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: pn sie 16, 2010 9:36 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nie ma żadnych rezystorów - regulator jest elektroniczny, a przełącznik podaje jedynie impuls sterujący. Przy wyższych biegach wyższy jest również prąd. Może jest zwarcie na wirniku silniczka? Może jest niewymieniony filtr kabinowy i regulator nie ma dostatecznego chłodzenia? (jest umieszczony w strumieniu przepływającego powietrza)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: wt sie 17, 2010 6:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
pisząc rezystor miałem na myśli właśnie regulator obrotów, tzw jeżyk :) zamontowany koło wentylatora - nienaprawialny, zalany żelem

ogólnie padł wentylator, droga sprawa, w aso ponad tysiąc, valeo aftermarketowy 600 z haczykiem

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl