MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 13, 2010 4:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

Mam problem z silnikiem 2.0 benzyna (automat) w swoim 123. Samochód stracił moc i na benzynie praktycznie nie jedzie. Jak się wciśnie gaz do końca to kręci się do 3-4 tys. i nagle słabnie i zaraz znowu wraca na 3-4 tys. Jest takie wrażenie jakby się dławił. To samo się dzieje w czasie jazdy, trzeba puszczać i naciskać gaz, żeby się rozpędził, jak się trzyma gaz w podłodze to w ogóle się nie rozpędza. Przy wyższej prędkości jak się naciśnie mocniej gaz to zredukuje i od razu słabnie.
Byłem u gaźnikowca to stwierdził, że gaźnik jest do wymiany, bo jest bardzo zużyty. Dzisiaj wymieniłem gaźnik na mniej zużyty i ciągle jest to samo.
Czy ktoś miał podobny problem i wie co to może być?

Dodam jeszcze, że silnik ma zamontowany gaz i na gazie jeździ normalnie, ale na wolnych obrotach gaśnie.

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: wt lip 13, 2010 4:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Poszukaj lewego powietrza.
Brak wolnych na lpg i cyrki z benzyną raczej nie będą wynikiem tej samej awarii.


Zobacz w jakim stanie jest filtr paliwa i najlepiej gdybys miał na podmianę pompe paliwa, choc nowa kosztuje około 70zł.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 1:10 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Pytania dodatkowe:
- czy objawy się wzmagają kiedy pada?
- czy słyszysz odgłos dopalającego się paliwa w tłumiku?

Jeśli tak, to sprawdź elektrykę.

_________________
W123 200 1982


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 1:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
THC pisze:
Poszukaj lewego powietrza.
Brak wolnych na lpg i cyrki z benzyną raczej nie będą wynikiem tej samej awarii.


Zobacz w jakim stanie jest filtr paliwa i najlepiej gdybys miał na podmianę pompe paliwa, choc nowa kosztuje około 70zł.



Filtr paliwa był wymieniony. Jakby coś było z pompą to chyba auto by w ogóle nie jeździło, ale będę musiał to też sprawdzić.

azamat pisze:
Pytania dodatkowe:
- czy objawy się wzmagają kiedy pada?
- czy słyszysz odgłos dopalającego się paliwa w tłumiku?

Jeśli tak, to sprawdź elektrykę.


Nie mam takich objawów.

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 4:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław



Zrobiłem filmik jakie są dokładne objawy to może uda się coś stwierdzić.
Dwie pierwsze sytuacje gaz cały czas trzymałem w podłodze i możecie zobaczyć co się dzieje.

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 12:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Mi się wydaje, że masz zapchany filtr paliwa albo coś z pompką, ustawiony niski poziom paliwa w komorze pływakowej i po prostu komora jest opróżniana z paliwa i nie nadąża się napełniać, i dlatego się tak dziwnie dławi.

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 1:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Nie ruszałeś ostatnio dywanika kierowcy? Nie zawinął ci się?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 2:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
_me: how_ pisze:
Nie ruszałeś ostatnio dywanika kierowcy? Nie zawinął ci się?


[krzyk] hehe nie dywanik jest na swoim miejscu.

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 6:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
Pompa paliwa wymieniona na nową i jest troszkę lepiej, ale dalej nie jeździ jak powinien. [chory]

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 9:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 29, 2008 4:50 pm
Posty: 118
Lokalizacja: Dębica
obrotka z diesla?

_________________
Mercedes - to już nie pasja... to styl życia
MB W123 240D 1983' signal rot
MB W123 230CE 1984' rauchsilber
MB S124 250D 1995' onyx grey


Na górę
Post: ndz lip 25, 2010 10:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
joszko pisze:
obrotka z diesla?
O co chodzi ?

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: sob sie 07, 2010 10:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
jpogoda pisze:
joszko pisze:
obrotka z diesla?
O co chodzi ?


O to że masz założony obrotomierz z diesla. Wyskalowany do 6k i bez czerwonego pola.

A powinien wyglądać tak [zlosnikz]


Załączniki:
2mmiwrt.jpg
2mmiwrt.jpg [ 32.68 KiB | Przejrzano 1483 razy ]

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)
Na górę
Post: ndz sie 08, 2010 11:10 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam,
niestety te silniki też mają regulację zaworową ;)
zrób najpierw ustawienie zaworów, co tam masz za gaźnik? Stromberg? zobacz, czy jest zalany tłok iglicy oliwą z atf i ustaw dyszę biegu jałowego do beny pod gaźnikiem aby ładnie pyrkał, potem lpg
jpogoda pisze:
ale na wolnych obrotach gaśnie.

bo do luftu ustawiony, ustawia się gaz do beny najpierw wysokie, później jałowe,
wygląda jakby zapłon był źle ustawiony i nie wyprzedzał go podczas obciążenia na wyprzedzeniu podciśnieniowym
sprawdź i ustaw zapłon i przerwę na świecach.
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Post: sob lis 06, 2010 4:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 02, 2009 9:56 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
Witam,


W dalszym ciągu nie mogę poradzić sobie z tym silnikiem, autem się nie da w ogóle jeździć.
Czy nie znacie kogoś z Wrocławia kto mógłby się tym zająć, bo już mam powoli dość :P.

_________________
http://www.carcovershield.pl/ ochrona przed korozją


Na górę
Post: sob lis 06, 2010 8:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Jeśli to 200 to gaźnik.Sprawdzałeś stan membrany w gaźniku.Jeśli jest dziurawa to takie będą objawy-brak mocy.Koszt nowej membrany ok.7zł


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl