Marcin S pisze:
ważny kierunek przykręcania oraz moment dokręcania,
WIS nie podaje żadnych momentów dokręcania modułu SRS. Ma być przykręcony i tyle.
Marcin S pisze:
Inna kierownica, taśma pod kierownice do dołożenia
W 126 nigdy nie miało taśmy. W tych czasach sygnał był przekazywany poprzez cztery miedziane szczotki na dwa pierścienie ślizgowe (coś takiego jak szczotki od klaksonu)
Marcin S pisze:
występowały 2 wersje wytrzymałościowe nadwozia, jednak z moich danych i informacji różnica wynika tylko z belki wzmacniającej, i jej mocowań do nadwozia
EPC nic o tym nie wspomina
Marcin S pisze:
+12V w chwili odpalenia nie musi być (np podczas zderzenia wypada aku).
W momencie gdy wypada aku jest już dawno po zderzeniu. Bardzo wczesne wersje sterowników Airbagu miały akumulator energii zbudowany na kondensatorach - potrafiący wyzwolić poduszkę nawet po odłączeniu akumulatora. Dotyczy to jednak modeli 123 oraz 116 i pierwszej serii 124 i 126
Tutaj jest przykładowy schemat z EPC dla 126 starej wersji:

47 to sensor, 62 i 77 to przekładnik napięcia i kondensator energii
Odnośnie pytania: Z dołożeniem nie powinno być problemu, musi jednak zrobić to ktoś kumaty. Trzeba wymontować sterownik napinaczy pasów i w jego miejsce przykręcić sterownik Airbag+pasy. Do tego dokładamy wiązkę, która zazwyczaj jest wiązką osobną.