Marcin S pisze:
to że WIS nie podaje, nie oznacza że nie ma określonych momentów dokręceń do M6, M8 zgodnych z tabelami ( dodatkowo podział na cechy wytrzymałościowe 8.8, 10.9 itd). Dokręcić można też delikatnie, a można i tak mocno że się gwinty zrywa, więc jak nie określono dla konkretnego momentu to przyjąć zgodne z tabelami dla rozmiaru gwintu - proste i logiczne, dodatkowo proponuje klej do gwintów, lub nakrętki samokontrujące.
I jeszcze klej epoksydowy pomiędzy sterownik i blachę tunelu...
Nie dajmy się zwariować - śrubki w żyrandolu też przykręcasz określonym w tabelach momentem? Przecież mają średnicę, a dla każdej średnicy jest odpowiedni moment w tabeli
Marcin S pisze:
Nie ma taśmy, są ślizg - każdy wie o co chodzii
Ja nie wiem o co chodzi. Albo jest ślizg, albo taśma albo ktoś nie ma pojęcia o czym pisze - tak więc jest po prostu niekompetentny.
Marcin S pisze:
w MB WIS może nie podaje wersji wytrzymałościowej, lub tez podziałów nie było. Jednak np VAG takie wzmianki zamieszcza, dlatego napisałem że wielu producentów
To jest forum Mercedesa - a nie Volkswagena lub innego Opela
![[clown]](./images/smilies/clown.gif)