MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 11:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1118 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw cze 10, 2010 11:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
No wlasnie tak.
Jeszcze niektorzy reguluja siłe/predkosc opadania (i podnoszenia) przekladajac sprezyny w rozne dziury (dziurek jest kilka podobno).

_________________
140 600 '91


Na górę
Post: sob sie 07, 2010 10:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
czy ktoś wie jak uruchomic oryginalny telefon w wersji amerykańskiej auta?
nie ma on czytnika karty(przynajmniej nic takiego nie znalazłem) tylko z tego co wyczytałem w instrukcji działał na zasadzie jakiejś aktywacji czy abonamentu na terenie US...
da się to w ogóle zrobic? :roll:
wszystko pięknie działa tylko jak mu wprowadzic operatora?

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Post: sob sie 07, 2010 10:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
munich pisze:
czy ktoś wie jak uruchomic oryginalny telefon w wersji amerykańskiej auta?
nie ma on czytnika karty(przynajmniej nic takiego nie znalazłem) tylko z tego co wyczytałem w instrukcji działał na zasadzie jakiejś aktywacji czy abonamentu na terenie US...
da się to w ogóle zrobic? :roll:
wszystko pięknie działa tylko jak mu wprowadzic operatora?


Jeśli to jest oryginalny telefon z 1992 to prawie napewno jest analagowy. Amerykanie dłużej używali analogowej telefonii komórkowej niż w Europie (ze względu na większy zasięg - jak wiadomo stany są duże). To oznacza, że takiego telefonu już u żadnego operatora w PL nie uruchomisz. Zresztą w Polsce jedynym "analogowym" operatorem był Centertel. Jeśli nie znajdujesz miejsca na kartę SIM to prawie napewno to analog, gdyż w sieci NMT rejestrowało się aparat po numerze urządzenia IMSI, a w cyfrowej telefonii GSM abonent rozpoznawany jest po numerze karty SIM. Jakbyś jeszcze zrobił zdjęcie jakiejś naklejki od telefonu to byłoby łatwiej go rozpoznać.
Jest prosty sposób sprawdzenia, czy ten telefon wogóle będzie mógł działać w jakiejkolwiek sieci - spróbuj wykonać alarmowe połączenie 112. Jeśli nie uda się, to znaczy że już nic z nim nie zrobisz.

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
Post: ndz sie 08, 2010 10:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
chyba telefon jest rzeczywiście analogowy,no cóż popytam jeszcze może dałoby się go przerobic na kartę..
póki co kilka fotek na trawie
na jednej widoczna jest naklejka oznaczająca jakąś limitację,serię z numerem ale nie wiem co ona oznacza
może ktoś zetknął się z takim czymś kiedyś i pomoże to rozszyfrowac


Załączniki:
019.JPG
019.JPG [ 450.87 KiB | Przejrzano 2069 razy ]
035.JPG
035.JPG [ 318.5 KiB | Przejrzano 2071 razy ]
032.JPG
032.JPG [ 314.68 KiB | Przejrzano 2071 razy ]
030.JPG
030.JPG [ 405.26 KiB | Przejrzano 2071 razy ]
022.JPG
022.JPG [ 42.71 KiB | Przejrzano 2071 razy ]
020.JPG
020.JPG [ 395.37 KiB | Przejrzano 2071 razy ]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...
Na górę
Post: ndz sie 08, 2010 11:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
munich pisze:
chyba telefon jest rzeczywiście analogowy,no cóż popytam jeszcze może dałoby się go przerobic na kartę..

Muszę Ciebie rozczarować. Jeśli telefon jest analogowy to nic nie da przerobienie na kartę - poprostu nie ma w Polsce sieci działającej w starej technologii NMT. Tak jak napisałem proponuję zrobić szybki test - wykonaj połączenie 112 - i wszystko będzie już jasne. :)

Furka pięknie wygląda. Słońce prawie kalifornijskie... 8)

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
Post: pn sie 09, 2010 8:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
no to dla odmiany nocna fotka....


Załączniki:
004.JPG
004.JPG [ 264.37 KiB | Przejrzano 1985 razy ]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...
Na górę
Post: wt sie 10, 2010 12:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Emsi pisze:
Muszę Ciebie rozczarować. Jeśli telefon jest analogowy to nic nie da przerobienie na kartę


mysle, ze gramotny elektronik podepnie pod glosnik, klawiature i mikrofon bebechy od starej nokii lub ericssona i przelozy wyswietlacz. Przerobka zasilacza to banal. Ja bym powalczył.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
Post: pt sie 13, 2010 10:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
interesuje mnie sprawa grilli w W140,może ktoś doprecyzuje moje info,liczę na pepe ;)
z tego co wyczytałem to do liftu wszystkie modele posiadały JEDNAKOWY grill trzy szczebelki
po lifcie model 600 otrzymał w standardzie INNY grill sześć szczebelków tzw.awantgarde,natomiast pięćsetka i pozostałe modele pozostały przy starym wzorze czyli trzy szczebelki
i teraz czy grill awantgarde był oficjalnie jako opcja do np.modelu 500 czy można było robić zamianę tylko na własna rękę bo jak wiadomo otwory w masce są takie same we wszystkich modelach(chyba jednak nie był opcją)
no i czy maska z otworem na atrapę jest taka sama przed i po lifcie?

nie sugerujcie się tylko fotkami aut używanych bo wiekszość z nich ma grille z allegro made in china ,w tym wiele z nich awantgarde za 200zł [zlosnikz]

tutaj fotka aut po lifcie -z lewej 600 z prawej 500 jak widać 500 ma nadal grill trzy szczebelki( więc to chyba prawda co wyżej napisałem),

powiększcie fotkę i zobaczcie jak grill awantgarde zmienia wygląd auta...,nadaje szerokości i masywności przodu :o
przeczytałem,że konstruktorzy wyszli na przeciw klientom i w odróżnieniu od aut przedliftowych chcieli wyrażnie odróżnić przód 600 od jej młodszych braci

i chyba im się to udało [zlosnikz]
po lifcie,od 1994r. model 600 odróżniał się zewnętrznie nie tylko znaczkami


Załączniki:
grill.jpg
grill.jpg [ 318.12 KiB | Przejrzano 1840 razy ]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...
Na górę
Post: pt sie 13, 2010 3:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
ja mam 500 po lifcie w 1994

i grill jest dalej z 3 żeberkami

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: pt sie 13, 2010 5:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
w każdej 500 poliftowej którą widziałem i która była w oryginalnym stanie był grill taki jak przed liftem(jeżeli chodzi o szczebelki,bo ta kratka wewnątrz jest inna)
więc to tylko potwierdza to co napisałem wyżej ,że nowy wzór był tylko dla 600

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Post: pn sie 16, 2010 9:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Jak mam dodac cos o grillu to: kiedys juz byla o tym mowa (sam pisalem, ale nie pamietam na jakim forum i kiedy... :P )

W skrócie wlasnie rzecz jest taka jak podaje Munich - gęsty grill w zalozeniu tylko do 600 i potem pojawiła sie moda na zakladanie tego do innych tez, bo wtedy łatwo udaje się 600 (pomijając juz, czy zakup elementu u MB dealera czy made in China). W US to sie czasem w skrocie nazywa "600 grille".

Niie moge teraz w szczegolach przejrzec list opcji dla modeli/rocznikow - ale na pierwszy rzut oka nie widac opcji tego grilla w innych silnikach.

_________________
140 600 '91


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 7:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
no i udało mi się zdobyc rarytasik 8)
męczyłem skutecznie pewnego człowieka u którego na półce od dziesięciu lat leżał fabrycznie nowy ,oryginalny grill sześcsetki wyprodukowany w 1995
....no i odstąpił mi okazyjnie [zlosnikz]
rzecz piękna ,nowa i rzeczywiście auto z nim wygląda rewelacyjnie
fotki wrzucę jak poprawi się aura
na fotce widac numer seryjny ,może ktoś ma dostęp do cennika to zobaczę ile zaoszczędziłem
------------
uzyskałem też info,że...
ten grill nie nosił nazwy avantgarde tylko był dedykowanym do S600,ma też nieprzypadkowo 6 żeberek
co ciekawe W220 i następcy ma tych żeberek 5


Załączniki:
grill.jpg
grill.jpg [ 37.55 KiB | Przejrzano 1651 razy ]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...
Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 9:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
A np wg mnie jest duza szansa na popsucie wygladu samochodu (oczywiscie osoba postronna moze imiec inne spojrzenie), bo w moich oczach to wlasnie siła poczatkowych egzemplarzy 140: ten stary grill i pomaranczowe klosze. A nowy grill i pomaranczowe to takie nie wiadomo co... Nowy i białe klosze z kolei wymaga poliftowych listew, lusterek, swiateł tylnych itd.... Wiesz zapewne w czym rzecz.

_________________
140 600 '91


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 10:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Mam podobne zdanie - pierwszoseryjne pomaranczowe kierunki nijak sie maja do poliftowgo grilla - IMO lepiej jest w oryginale zostawic...

A co do ceny czesci o nr podanej na fotce - 1408880323 KRATA , KRATKA waga 0.63kg, euro 79.82 pln netto 333.65 pln brutto 407.05zł jak chcesz miec na 100% dokladna cene trzeba by spojrzec na aktualny kurs euro [oczko]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 11:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
pepe zdziwiłbym sie jak byś mial inne zdanie [zlosnikz] moje jest inne...
wygląd z nowym grillem to poezja właśnie z pomarańczowymi migaczami i tak zostanie(jego montaż to plug&play i trwa 3 min więc można jezdzic codziennie z innym :) )
to nie jest częśc tuningowa tylko oryginalny ,dedykowany produkt poza tym bardziej pasuje do bryły auta przed liftowego która jest optycznie dużo cięższa
ale to kwestia gustu oczywiście...
sorry numer który podałem to sama wewnętrzna kratka,numer grilla to 140 880 05 83

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1118 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl