MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 1:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 10, 2010 9:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Witam.
Poniewaz nie otrzymalem odpowiedzi w tym temacie:
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... 25&t=50062
zalozylem nowy.
Jak wymienic ten oring? Kupilem go w ASO za cale 7,12PLN [zlosnikhihi] i profilaktycznie chce wymienic, tylko czy duzo z tym roboty? Ta linka jest z prawej strony ASB siedzac w aucie? Czy nie trzeba spuszczac oleju, odkrecac czegostam i regulowac potem?
Chce to zrobic w piatek albo sobote...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 7:49 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Nikt tego nie robil...? :)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 9:10 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Najpierw trzeba zluzować ciegno k-d. Potem odczepia się je od spodu - trzeba zdemontować miskę.
Robota niby prosta ale upierdliwa bo miejsca mało a brudu dużo mogącego zaszkodzić skrzyni. Nie znam 140 nie wiem na ile jest miejsca z boku aby można było manewrować ręką.
Jak się bardzo nie leje zostawił bym to do większego remontu skrzyni albo przynajmniej wymiany oleju.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 9:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ok - dzieki ukaniu :)
Myslalem, ze to robota na zasadzie odkrec linke-wymien oring-przykrec linke [zlosnikhihi]
W takim razie zostawiam to na razie do wymiany oleju, nie leje sie stamtad, ogladalem dokladnie na podnosniku, ale raz przy ostrym bucie na A2 poczulem na postoju ze cos smierdzi ATF - sprawdzilem poziom oleju w ASB - bylo ze 2-3mm ponad max i pewnie dlatego przy mocno rozgrzanej skrzyni i duzym cisnieniu oleju wydmuchało troche oleju... Od tamtej pory spokoj - wyczyscilem zmywaczem cala miske i sprawdzam regularnie przy kazdej okazji - jest sucho... Ale jak przeczytalem o tym oringu, stwierdzilem ze mozna go profilaktycznie wymienic - kosztuje grosze a robota wydaje sie prosta - jak sie okazuje tylko sie wydaje [zlosnikhihi]
Jeszcze raz dzieki [oczko]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl