MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 5:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 21, 2009 9:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Widać nieduże wycieki z pod flanszy przy tylnym moście,przydałoby się wymienić zimeringi ale jak zdjąć flanszę ? wybić młotkiem, nic w środku się nie rozleci ? proszę o poradę !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 8:33 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Nie doczekałem się podpowiedzi ,więc ponawiam temat, jak wymienić boczne zimeringi ( te od półosi ) w tylnym moście ?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 8:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
To cieknie ci spod obudowy czy z pierścieni uszczelniających?
Jak z simmeringów to wymiana na wiele się nie zda, bo prawdopodobnie jest tam luz i on jest główną przyczyną wycieków.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 31, 2009 10:21 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 31, 2009 11:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
czarek12 pisze:
A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ?


Absolutnie nie ATF 220 :)
Kup w ASO oryginalny olej MB do mostu. Zwykły ok 70 za litr, a do LSD* ok 100. Do Twojego wchodzi 1,2l lub 1,5l (nie pamiętam)

* jeśli masz LSD, to będziesz miał tabliczkę na moście informującą o specjalnym oleju

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 10:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
zegarek pisze:
jeśli masz LSD

to po pierwsze sie tym nie chwal. [zlosnikz]
a po drugie uzywaj w malych ilosciach. [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 11:16 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Chodzi o flansze walu czy flansze polosiek?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 11:25 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Już wszystko, lub prawie wszystko wiem, most wyciągnięty i rozebrany,przeglądnięty,wygląda na zdrowy ale zimeringi będą wymienione- koszt ok,80pln szt. oleum 87pln/litr :o

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 11:29 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Umnie tez cieklo z uszczelniaczy flanszy pulosiek - po wymianie samych uszczelniaczy juz ladny pare lat suchutko 8)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 3:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 22, 2009 12:35 am
Posty: 61
Lokalizacja: Grudziądz
Odkopię trochę temat.....Jak wymienić simmering w moście (w123), ten od strony wałka atakującego ? Bo widzę, że jest tam taka jakby nakrętka z czterema wcięciami ? Jest na to jakiś patent czy trzeba mieć specjalistyczny klucz lub ściągacz ?

_________________
Pierwszy milion trzeba....przejechać Mercedesem :)


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 3:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Wymienić simering od strony wałka ataku nie jest ani trudno ani prosto - ale trzeba wiedzieć jak
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php?option=com_jfusion&Itemid=3&jfile=viewtopic.php&f=24&t=48099&start=0&hilit=kijku

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 11:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 22, 2009 12:35 am
Posty: 61
Lokalizacja: Grudziądz
ok, dzięki wielkie. Będę walczył :)

_________________
Pierwszy milion trzeba....przejechać Mercedesem :)


Na górę
Post: sob sie 14, 2010 4:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Czy wymiana tych simeringów, o których mowa w temacie jest bardzo problematyczna i nie każdy może sobie z tym poradzić? Bo widzę, że jest lekko zaolejone. Pojechałem z tym do kilku mechaników i niestety żaden nie chce się podjąć wymiany bo trzeba wykręcać całe tyle zawieszenie, jeden to nawet stwierdził, że jest niesamowity problem z wykręceniem półośki bo wszystko wokół jest pordzewiałe a jak się już uda wykręcić to potem ciężko poskladać, a tak w ogóle to może się półośka ukręcić podczas wykręcania.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: pt sie 20, 2010 9:42 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No jest pare srubek do odkrecenia przy poloskach, umnie poszly bez problemu, tylko musialem odpowiedni klucz dokupic. Wozka zaniweszenia nie trzeba odkrecac - skad ten pomysl? Sama wymiana uszczelniaczy jest banalnie prosta.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl