Jaka powinna byś kolejność przewodów na cewce zapłonowej.
Silnik 280S, rzędowa szóstka, na dwóch gaźnikach. Model W108 z 1970r.
Załącznik:
kolejność świec na cewce WN.jpg [ 7.33 KiB | Przejrzano 262 razy ]
mam teraz
1 A
2 C
3 E
4 B
5 F
6 D
zastanawiam się czy F i D nie powinna być odwrotnie.
Poszukuję przyczyny dlaczego po przejechaniu kilku kilometrów ~ 8-10 silnik traci moc, czuję jak by po kolei wyłączały się świece (może zalewane są, może w ręcz odwrotnie za mało mieszanki).
zgaszę na dosłownie 10sec silnik, nawet w trakcie toczenia się jeszcze, odpalam i mam spokój na następne 8km ;p.
Dzieje się tak też jak mam do pokonanie jakąś większą górkę - wydaje mi się, że mam za bogatą mieszankę - będę teraz szukał kogoś kto zna się na gaźnikach i obejrzy to....
A tak swoją drogą ma ktoś może jakiś pomysł co może się dziać ?