MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 9:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 24, 2010 11:30 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2008 12:07 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Tczew / Pomorskie
Witam

Mam problem ze zlokalizowaniem przewodu zwrotnego paliwa w moim skrzydlaku. W baku są dwie rurki (tak jak na załączonym schemacie) ale jedna znich jest zaślepiona. Chciałem to przywrócić do stanu należytego [zlosnik] jednak przeżyłem konstrenację gdy przyszło do podłączenia wężyka zwrotnego po stronie pompki. Nie ma tam żadnego rozdzielacza a w pompce jest tylko jeden wlot i jeden wylot. Czy zna ktoś rozwiązanie tej zagadki? Zgóry dzięki za podpowiedzi. :)


Obrazek

_________________
W110 190C - 1962


Na górę
Post: wt sie 24, 2010 12:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Shimon pisze:
jest tylko jeden wlot i jeden wylot.


Shimon pisze:
W baku są dwie rurki


sam sobie odpowiedziałeś?

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: wt sie 24, 2010 12:49 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2008 12:07 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Tczew / Pomorskie
Cytuj:
sam sobie odpowiedziałeś?


No nie bardzo, ponieważ nadal nie rozumiem jakim sposobem trafia nadmiar paliwa z pompki do przewodu zwrotnego :-?

_________________
W110 190C - 1962


Na górę
Post: wt sie 24, 2010 4:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
A dlaczego z pompki, rozumiem, że jest to silnik gaźnikowy, a więc przelew powinien iść z gaźnika.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt sie 24, 2010 9:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
darus pisze:
A dlaczego z pompki, rozumiem, że jest to silnik gaźnikowy, a więc przelew powinien iść z gaźnika.


nie wiem jak jest w m121 ale u mnie własnie idzie powrót z gaznika
nie jestem znawcą ale kolega mysli ze powrót w mercu jest taki jak w "poldolocie" albo "kilerze" czyli z pompki

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: śr sie 25, 2010 7:58 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2008 12:07 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Tczew / Pomorskie
darus pisze:
kolega mysli ze powrót w mercu jest taki jak w "poldolocie" albo "kilerze" czyli z pompki


Nie mam pojęcia czym jest "poldolot" i "kiler" [zlosnik]. Co do meritum to powrót paliwa z gaźnika wydaje się logiczny tyle, że tam również nie mogę znaleźć żadnej dyszy zwrotnej. Może ktoś ma doświadczenie z takim solexem.
Obrazek

_________________
W110 190C - 1962


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl