Denerwuje mnie regulacja zaworów, robię dużo kilometrów to mam często do zrobienia tą regulację, powstaje zatem pytanie czy jest możliwość zamienienia silnika komletnego lub samego słupka ze 124. Czy są z tym kłopoty czy odbywa się to bez nich? Jeżeli kompletny to pewnie trzeba w elektrykę układu zapłonowego wnikać, a pomyślałem sobie, żeby zamienić sam "słupek" i cały osprzęt zostawić z mojego silnika. Proszę doświadczonych i poinformowanych w temacie o opinię.
_________________ 230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07 Pozdrowienia z Wielkopolski 604-18-22-31 EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98
|