MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 02, 2010 7:56 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:28 pm
Posty: 7
Na początek chciałbym sie przywitać, posiadam w123 200d które staram sie doprowadzić do stanu powiedzmy bdb. Mianowicie zająłem sie min. układem kierowniczym otóz po wymianie końcówek drążków ,srodkowego dążka a tazkze tuleji(fachowej nazwy brak) po skrecie kierownica nie wraca do położenia w którym koła są na wprost. I jeszcze chciałbym sie zapytać jaki mi warsztat byście polecili(obecnie robie w stapigo u braci na morasku tylko oni maja terminy masakra stoi od zeszłej srody i czeakm aż poprawią mi sznur łojowy, 2 miesiące temu wywalali mi silnik z ramy i oryginalny założyli i znowu pokapuje mi olej!! Pozdrawiam


Na górę
Post: czw wrz 02, 2010 10:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a przypadkiem nie zmniejszałeś luzu na przekładni kierowniczej?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pt wrz 03, 2010 12:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:28 pm
Posty: 7
No właśnie nic nie ruszałem nawet chciałem troche popuscic to zapieczone to na maxa!!


Na górę
Post: pt wrz 03, 2010 2:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Możliwe, że poprzedni właściciel skasował luz i skręcił za mocno. Na górze przekładni jest sruba imbusowa, chyba szóstka. Jest ona zakontrowana dużą nakrętką. Wykręcanie powoduje kasowanie luzu, ale jak za mocno, to właśnie nie wracają koła po skręcie. Najpierw trzeba polużnić dużą nakrętkę, a następnie imbus nieco wkręcić i zakontrować. Powinno być lepiej.


Na górę
Post: pt wrz 03, 2010 5:30 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Jawu pisze:
Najpierw trzeba polużnić dużą nakrętkę, a następnie imbus nieco wkręcić i zakontrować

Chyba, że przekładnia nie jest wspomagana - wtedy wykręcić.
Z tym, że jeżeli wcześniej, przed wymianą elementów o których wspomniałeś, ten objaw nie wystepował, to raczej przyczyna nie leży po stronie zbyt mocno skasowanego luzu.


Na górę
Post: ndz wrz 05, 2010 7:41 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:28 pm
Posty: 7
No właśnie nic tam nie ruszałem podjade na dniach do zrobic geometrie kół i zobaczymy co sie bedzie działo!! Dziekuje za podpowiedzi wrzuce fotki jak ją w miaę skończe!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl