MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 8:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 10, 2006 4:26 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 10, 2006 3:45 pm
Posty: 2
Wiatm!
Jestem tu nowy i mam pewien problem, którego rozwiązania nie znalazłem w innych postach.
Więc mój miś ma taki mały problem:
- po odpaleniu, nawet przy mrozach pracuje prawidłowo (jak na diesla w zime),
- po nagrzaniu... hmmm:
a) prawidłowo przez jakiś czas
b) po przekroczeniu temperatury 80 st wariuje.
A całe wariowanie wygląda tak że przerywa i szarpie, jak wcisne sprzęgło potrafi zgasnąć. Ostatnio miałem sporą trase do przejechania. Pierwszego dnia było 250km ciągłej jazdy, maksymalna prędkość jaką osiągnąłem wyniosła 100km/h, po dojściu do tej prędkości zaczynał szarpać. Następnego dnia miałem kilka krótkich tras po pare kilometrów i sytuacja była podobna, jednak po południu przyszedła czas na powrót. Pierwsze 50 km było jak wcześniej, następne 100km mogłem wyciągnąć max 80km/h, następne 50km toczyłem się 60km/h, jak dojechałem do domu ślimaki mnie wyprzedzały (30km/h) :( Jak się zatrzymam i zgasze, odpala bez problemu i pracuje równo na jałowym, po dodaniu gazu też, jak trzoszke ostygnie sytuacja się poprawia ale na krótko. Gdy zwalniam w mieście np. przed światłami i wcisne sprzęgło, czasami spada z obrotów i gaśnie, a czasami ładnie pyrkoce jak mały traktorek.
Ktoś może wie w czym tkwi problem?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 4:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
sprawdz filtr paliwa

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 4:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Hmm [totalszok] dziwne, może coś z układem paliwowym, jakiś syf w baku siedzi albo łapie powietrze. Zacząłbym od ukł. paliwowego, ale może któryś z kolegów miał podobne doświadczenia?

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 4:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
ja mialem, auto szlo dokladanie jak w opisie wyzej. po wymianie filtra wrocilo do normy...

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 4:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Nie napisałeś co to za model MB?

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 4:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
No to problem prawdopodobnie rozwiązany, za to kocham Diesle, lejesz rope i jak już odpali to możesz jeździć póki się paliwo nie skończy [zlosnik]

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 5:00 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 10, 2006 3:45 pm
Posty: 2
stanleym126 - napisałem model w temacie

Dzięki za rady, myślałem o tym i profilaktycznie zakupiłem filtry paliwa i jutro je wymieniam. Prawdopodobnie będę miał też jutro jakieś 50km do przejechania to dam znać czy już jest ok, czy też będę jeszcze błagał o pomoc :)

_________________
Nie kupuj Misia!!! Będziesz nim jeździł do końca życia!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 5:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
stanleym126 pisze:
Nie napisałeś co to za model MB?


stanleym126 -spójrz na temat wątku :lol:

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 5:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Sorki zauważylem przy zamykaniu ale już poszło.Tu mój opis:
Miałem 123 200 D i przed laty też tak miałem parę razy podczas jazdy w mrozy.po prostu On był o niewłasciwych parametrach do danej pory roku i w metalowym filtrze dokladnego oczyszczania wytrącała sie parafina i blokowala przepływ ropki.Było tak zawsze kiedy na stacjach zaczeli On zimowy sprzedawac pod koniec zimy a nie na początku.Jak mi sie to w czasie jazdy zdarzało to miałem mały palniczek gazowy unosilem maskę ogrzałem filtr i można było zasuwac dalej jakiś dystans.Teraz On jest w zasadzie wlaściwy i są środki do oleju,które nie powodują wytrącania sie parfiny.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 5:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
stanleym126 pisze:
są środki do oleju



ja stosuje dynksa... tani i dziala :)

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 10, 2006 5:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
BamBam pisze:
stanleym126 pisze:
są środki do oleju



ja stosuje dynksa... tani i dziala :)


Właśnie dynksa nie polecają bo jest na alkoholu i zaciera elementy pompy.Starzy wyjadacze nawet w książkach o dieslach polecają dolewać benzyny bądź nafty, ale wystarczy za ok20 zl kupi litrową butelkę specyfika do ropy która jest na 1000 l oleju z 10 działkami i jest ok.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Post: sob wrz 18, 2010 12:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz gru 27, 2009 12:00 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Ja ma taki problem po odpaleniu (W123 200D) Gdy auto postoi dłużej po odpaleniu przerywa szarpie krztusi się, po przejechaniu kilkuset metrów jest juz OK. Myslałem że to wina złego ustawienia zaworów, jakies 4 miesiace temu mechanik mi je ustawił i ustała ta dolegliwość teraz od niecalego miesiaca znow to samo Wyglada to tak jakby sie odpowietrzał układ paliwowy, ale nie widziałem tam zadnych wyciekow.
Czy to moze byc wina temperatury, czy te typy tak mają???


Na górę
Post: pn wrz 20, 2010 9:47 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
oringi na złączkach?

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: wt wrz 21, 2010 1:17 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz gru 27, 2009 12:00 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
gdzie sa te zlaczki to moj pierwszy merc wiec prosze o wyrozumialosc chodzi o nieazczelnosc oringow?


Na górę
Post: wt wrz 21, 2010 5:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
tak na przewodach paliwowych, poszukaj w szukajce, był zdaje się taki temat ze zdjęciami

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl