Przewody powinny być tak ciepłe jak silnik. Oczywiście jeśli włączone jest ogrzewanie. Rozumiem, ze silnik się normalnie nagrzewa?
magic23 pisze:
ale jezeli auto sie przegrzewalo to tez stawiam na termostat
Gdyby tak było to by kolega miał, aż za ciepło w autku

No chyba że się gotował i tym zapowietrzał nagrzewnicę.
Nagrzewnica jest najwyższym punktem układu chłodzenia, ale mimo to raczej powinna sama się odpowietrzyć. Czasami wystarczy tylko, po wstępnym odpowietrzeniu układu, zakręcić korek i poczekać, aż się silnik zagrzeje do temp. pracy.
Ale, jeśli nie chce, to odpowietrz ją właśnie tymi przewodami przez ich delikatne zdjęcie z zaworu.
P.S. Znany jest mi przypadek, kiedy dopływ płynu do nagrzewnicy zapchał "cudowny środek- proszek" do uszczelnienia chłodnic. Pomogło dopiero przepłukanie zaworu i nagrzewnicy wodą z węża ogrodowego pod ciśnieniem. Ale skoro wcześniej działało to raczej nie to...
_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu