MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt lis 12, 2010 6:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wspomogę kolegę...
Mam identyczne objawy.
Co do stanu regulatora w moim M110 pewien nie jestem, ale wg mnie przyczyna może też tkwić w niepoprawnie działającym wtryskiwaczu rozruchowym.

Jak przy uruchamianiu podłączałem na kilka sekund wtryskiwacz na krótko (pod przeciwmgłowe :P) to zapalał bez problemu... spróbuj [zlosnikhihi]

Pozdrawiam,
Szymon

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
Post: pt lis 12, 2010 11:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2007 10:02 am
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia
Ja mam to samo w M116 380SL. Z długiego gadania, grzebania po forach i teoretycznej znajomości K-Jeta IMHO przyczyny są (mogą być) dwie:
1. Niesprawny akumulator ciśnienia (przy pompie) lub (mniej prawdopodobne) inne ustrojstwo które utrzymuje ciśnienie w układzie (zawór zwrotny przy pompie)
2. Wtryskiwacz rozruchowy

Będę się przy tym dłubał w zimie to opowiem co było.


Na górę
Post: wt lis 16, 2010 9:45 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
chymon pisze:
Co do stanu regulatora w moim M110 pewien nie jestem, ale wg mnie przyczyna może też tkwić w niepoprawnie działającym wtryskiwaczu rozruchowym.


Załozyłem 2 zapasowe, w tym 1 napewno sprawny z dzialajacego Auta, i niestety nie pomogło :(
Najprawdopodobniej przyczyna tkwi w rozdzielaczu , albo w termiku, sie okaze w najblizszym czasie.

marpie pisze:
1. Niesprawny akumulator ciśnienia (przy pompie) lub (mniej prawdopodobne) inne ustrojstwo które utrzymuje ciśnienie w układzie (zawór zwrotny przy pompie)


tez mi sie tak wydawało, ale nawet gdzy Auto stoi kilka dni, to odpala od pierwszego kopa.

_________________
W 123 280E


Na górę
Post: wt lis 16, 2010 10:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
howser pisze:
tez mi sie tak wydawało, ale nawet gdzy Auto stoi kilka dni, to odpala od pierwszego kopa.

To typowe zachowanie dla cieknących wtrysków albo rozdzielacza. Silnik jest zalewany. Jeślo czywiście nie ma inych problemów w sterowaniu wtrysku rozruchowego.
Spróbuj go odpalać wciskając gaz.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: śr lis 17, 2010 10:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Dzisiaj wymieniłem sam rozdzielacz, ustawiłem na szybko skład mieszanki, no i sie okazało, że jest to samo :cry: , na zimnym pali od strzała, na rozgrzanym trzebu go dłuzsza chwile kręcić :cry:

ukaniu pisze:
Spróbuj go odpalać wciskając gaz.


Próbowałem i powiem , że trochę pomaga, ale w dalszym ciągu nie jest tak jak powinno byc :cry:
Jutro biore sie za wymontowanie termika (regulatora paliwa), chyba ze koledzy maja jeszcze jakis pomysł?

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
Post: czw lis 18, 2010 3:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
howser pisze:
chymon pisze:
Co do stanu regulatora w moim M110 pewien nie jestem, ale wg mnie przyczyna może też tkwić w niepoprawnie działającym wtryskiwaczu rozruchowym.


Załozyłem 2 zapasowe, w tym 1 napewno sprawny z dzialajacego Auta, i niestety nie pomogło :(


Hej,
a próbowałeś wymieniać czujnik wtryskiwacza czy sam wtryskiwacz?

Pozdro!

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
Post: czw lis 18, 2010 5:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
chymon pisze:
a próbowałeś wymieniać czujnik wtryskiwacza czy sam wtryskiwacz?


nie, wymienialem tylko sam rozruchowy, mozesz przypomnieć który to by, bo ja mam dwa??
to ten z jednym kablem blizej ściany grodziowej?

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
Post: czw lis 18, 2010 8:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Miałem kiedyś podobne objawy co Ty, wymieniłem wszystko po kolei i dalej to samo... Na koniec okazało się, że tak jak pisał marpie akumulator paliwa był przyczyną. To taka trzecia puszka w układzie pompy i filtra paliwa. Sprawdź czy u siebie nie masz takiego.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr gru 01, 2010 2:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
to jak sie tu zebrali znawcy Kjet to i ja spytam

W QP 280Emam taki problem że :
auto pali ładnie na zimnym, na ciepłym tez pali ok.
Auto zimne chodzi równiutko, jak sie wyłączy wtrysk rozruchowy też chodzi równiutko.
Jak sie rozgrzeje do 80-90 stopni to zaczyna mi nierówno pracować , gubi 1 lub nawet 2 cylindry co jakis czas, im cieplejszy tym gorzej.

Jezdzę ostatnio na za bogatej mieszance (spalanie w trasie 15L do 120km/h, w miescie 25)

bo jak zubożę mieszankę to jak mi sie auto rozgrzeje to mi obroty spadają tak że gaśnie na obrotach jałowych.

Próbowałem już wymiany termika, podkladani apod termik monety żeby nie dotykał bloku, na 2gim sprawnym termiku objaw ten sam, na pddalonym termiku os silnika tez tak samo, po złapaniu temperatury , trzesie silnikiem,

To nie jest wina jednego cylindra, odłączałem przewody wys. napiecia i losowo wypadają zapłony.

Auto idzie jak burza ...wysokie pięknie,
kopulka i palec nowa.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl