MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 3:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 19, 2010 10:58 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
DJ MAKU pisze:
A czemu nikt nie wspomina o aparaturze paliwowej? Jak tam wtryskiwacze się mają? Wiemy czy nie wiemy? Co i jak z pompą, dawka i ciśnienie wtrysku itp.


Sratatata! [zlosnik]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn gru 20, 2010 12:02 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
A gdzie tankujesz ?
Mogła się zupa zrobić, jakiś skydd, trochę pb95 się przyda podczas tankowania on, tak przynajmniej zimą robię u siebie.
Ale niestety obstawiam kompresję, przyrząd do sprawdzania można kupić koło 150zł a za sprawdzenie nie wiem ile sobie życzą.
Teraz pytanie co dalej jeżeli kompresja będzie kulawa ?

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Post: pn gru 20, 2010 2:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
no i zaraz wyjdzie ze połowę rzeczy trzeba rozebrać... :( a auto potrzebne do poruszania się :(
Może mi ktos bliżej powiedzieć gdzie jest ten przeaźnik od świec, bo nie bardzo mogę go znaleźć... 3,0D

Najpierw to jutro wymienię filtry paliwa, zaleję tej lepszej ropy więcej i doleję flaszkę denaturatu, bo dziś zapalił ale coś się dusił podczas jazdy...

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: pn gru 20, 2010 6:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Przekaźnik jest na lewym nadkolu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn gru 20, 2010 10:51 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
Nie denaturatu !!!, dyktę się leje do benzyny, dolej sobie 1/20 benzyny do ropy w baku i ewentualnie skyda, taki środek przeciw wytrącaniu się parafiny, jest trochę o nim na forum.
A tak w ogóle to sprawdź czy się nie zapowietrza przez noc, wiem, że coś robiłeś z przewodami paliwowymi i może coś z tej strony kuleje nadal ... nie wiem czy masz tam ręczną pompkę do podpompowania jak u mnie :)

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Post: pn gru 20, 2010 11:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Sprawdź jeszcze przewód odpowietrzający bak- końcówka jest przed tylną osią i powinna być zabezpieczona gumową osłoną (mogła się zatkać błotem i lodem), przedmuchaj przewód od wstępnego filtru do baku (u mnie jak przyszły mrozy to go zatkało) i ten od odpowietrzenia. Jak będziesz wymieniać główny filtr paliwa to najpierw napełnij go ropą, to znacznie ułatwia odpowietrzanie instalacji. A przed odpaleniem wykręć wszystkie świece i pokręć chwilę rozrusznikiem, w komorach wstępnych może się zbierać sadza, która utrudnia rozruch to ją wydmucha.


Na górę
Post: wt gru 28, 2010 2:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Narazie miałem czas żeby wymienić filtr paliwa, zalać do pełna, dolać flaszkę dynksu i tego skyyda. Po 3 dniach postoju przez święta rano nie zapaliła... w sumie to zapaliła ale dopiero po długim czasie gdzie juz musiałem ciągnąć prąd przez kable z innego auta. Podpompowałem ręcznie paliwo i zauważyłem że w wężu było powietrze...

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 4:57 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
A One tego nie lubią :)

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 5:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
adamol pisze:
A One tego nie lubią


Lepiej byś napisał jak to zlikwidować ;)

Nast. etapem będzie chyba sprawdzenie kompresji, jednak bardziej z ciekawości niz podejrzeń że to przez to :) wie ktoś może gdzie zrobią to w Gdyni i za ile?

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 10:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Przedmuchać przewód paliwa od filtru do baku a potem przepłukać benzyną (np używając dużej strzykawki). Na króćcu od strony baku jest sitko i mogło się zakleić parafiną. Tak samo przy mrozie może się odkładać parafina w przewodach pod podłogą


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 10:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr gru 22, 2010 7:27 pm
Posty: 52
Lokalizacja: szczecin i okolice
witam
co sie tyczy tych dodatków
ale od początku
niech kolega postawi toto w ciepłym garażyku na cały dzien ,jak odtaje to jazda na tank shell ,zalac zupki plus dodatki troszkę benzynki i ciut dykty
to mój sprawdzony sposób ,przez 3 dni też miałem problem ze swoim 123
kupiłem od gościa pewnie jeszcze z letnim paliwem [stał u niego w garażu ]ja po nocy ,po odpaleniu jechałem jakieś 3,4 kmi zaczynał się mulic ,obroty spadały ,brak cugu
zalałem paliwem ze stacji gdzie tankuje soje firmowe wózki i zastosowałem tedodatki
teraz jak ręką odjął [1 grzanie świec i zapala ,jedzie nie muląc się
to taka moja diagnoza [daj mu ciepły kąt aby się ogrzał]

i jak zdiagnozujesz go podaj nam co go w ogóle bolało [dla potomnych]

_________________
Na stanie floty;
syrena bosto
multicar
2x lublin
mb123
c330=zetor25 -szukam dokumentacji


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 10:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
kaczmar52 pisze:
Podpompowałem ręcznie paliwo i zauważyłem że w wężu było powietrze...

mogą też być zaworki w pompie ;)

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pt gru 31, 2010 5:02 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
kaczmar52 pisze:
adamol pisze:
A One tego nie lubią


Lepiej byś napisał jak to zlikwidować ;)

Oj tam się pieklisz :evil: [zlosnik]
Przypomniało mi się, że miałem jakiś powód i wymieniłem u siebie pompkę ręczną, też coś się działo złego, chyba ciekło podczas jazdy a na postoju się chyba zapowietrzało ...
Nie sika gdzieś ropą jak się kręci ? Bo to przeważnie w dwie strony działa.

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl