MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 11:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 16, 2011 3:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
barpawel pisze:
pokaz jakieś zdjęcia za dnia bo w nocy to nawet moja teściowa jest ładna
no i jakieś foty wnętrza i jakis opis co gdzie skund i za ile?
jak jezdzi?
czy gaz bedziesz wstawiac?
czy cos jest do naprawy?


Nie mam na razie żadnych zdjęć zrobionych w dzień.
Praca. Czas jest tylko wieczorem jak narazie...
Wnętrza też nie mam bo demontuje deskę rozdzielczą bo zszedł lakier z drzewa.Będzie odnawiana.
Jeździ super. Skrzynia ładnie zmienia, choć święcie byłem przekonany że to będzie 4 biegi a są 3.
Gazu nigdy nie zobaczy, nawet w zapalniczce bo palił nikt nie będzie;)
Do naprawy... Hamulce i zawieszenie zrobione jeszcze w USA.
Reszta dobra to nie będę szukał.
Na wiosnę się zrobi zabezpieczenie antykorozyjne żeby ruda nie wyszła jak jej auto nie widziało niech nie widzi...

szyki pisze:
jak zamocowałeś tablicę z tyłu na klapce od wlewu paliwa?
zdejmujesz ją (tablicę) przy tankowaniu, czy jeszcze jakiś inny patent znalazł tu zastosowanie?


Tablicę bez ramki przykręciłem dwoma malutkimi śrubkami u dołu do klapki wlewu i jedną na górze (uchwyt "dzyndzek" do otwierania), i się normalnie otwiera bez problemu.

PanKot pisze:
No, piękny.
Pokaż wnętrze.
No, piękny.
Pokaż wnętrze.


Fotkę wnętrza cyknę jak zrobię drzewo.

Czy ktoś wie jak wymontować ten kawałek drzewa pod zegarami?
Trzeba ściągnąć zegary? Czy wystarczy obniżyć kolumnę kierownicy i zejdzie na dół?

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jezeli Twoje auto to 280SE z silnikiem R6 to powinienes miec 4-ro biegowego automata. Jezeli pod maska masz 4,5 V8 (280SE 4,5 i 300SEL 4,5) to automat bedzie 3 biegowy. Albo zle liczysz zmiany, albo skrzynia rusza z dwojki (normalne przy niektorych skrzyniach, ale nie pamietam przy ktorych) albo ktos wymienil skrzynie i zalozyl od 4,5.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
AHA. Dzięki. Czyli nie wiadomo czy jest dobrze czy źle czy tak ma być czy tak nie powinno być jak miało być ;)

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:42 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Nie ma sie poki co czym przejmowac. Wiele skrzyn Mercedes startowalo z 2-ki. Abt wytrzelic z 1-ki trzeba bylo wcisnac gaz do dechy i pokonac kick-down. Sprobuj. I radze podjechac do kogos kto zna sie na skrzyniach i potrafi przejrzec bez laptopa ;) Moze sie okazac, ze kick-down odpiety itp.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Być może, że odpięty. Nie wyczuwam go... I auto nie chce redukować jak mu "depnę"...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
To pewnie odpiety kick-down. Pewnie szarpalo skrzynia i nie umieli tego wyregulowac. Dosc czeste. Teraz jak sie nie da kompa do auta podlaczyc to nie ma jak wyregulowac :)

A tak przy okazji - gratuluje auta [ok]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 4:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Bukol pisze:
A tak przy okazji - gratuluje auta [ok]

Dzięki.

Jak jest odpięty to można spróbować go wpiąć? Czy go nie ma? Nie czuję prztykania pod pedałem...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 5:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jezeli jest odpiety z jakiejs przyczyny. Zapewne ktos nie potrafil poradzic sobie z regulacjami podcisnienia. Wpisz do profilu skad jestes, poszukaj kolegow z okolic i podpytaj o zaufanego mechanika znajacego skrzynie MB.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 5:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2010 6:39 pm
Posty: 315
Lokalizacja: wrocław
no ni mow szyki ze nie mozesz ogarnac tej czynności [zlosnik]
szyki pisze:
jak zamocowałeś tablicę z tyłu na klapce od wlewu paliwa?

_________________
MB W109 300SEL 4.5 '72
GAZ M 21 Wołga '64
Jawa 250 '59 (czeka na remont)
Honda CX500 '82
Honda Civic 1.5 VTEC '98 mój ulubiony plastik
Honda Accord 2.0 i-VTEC Sport '06


Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 5:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:34 am
Posty: 264
Lokalizacja: Zabrze
Fajne auto :)

_________________
W114 250c '70, wersja USA


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 6:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
MZR pisze:

Czy ktoś wie jak wymontować ten kawałek drzewa pod zegarami?
Trzeba ściągnąć zegary? Czy wystarczy obniżyć kolumnę kierownicy i zejdzie na dół?


Zabij ale nie pamiętam, mimo że wytargałem już 3 komplety to zapomniałem, ale zegary wyciągałem w każdym więc od tego zacznij i reszta powinna być widoczna (ja nikogo nie pytałem i jakoś mi to poszło bez dewastacji)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 6:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Już wymontowałem. Ale zegary zostały... Za cholerę nie wiem jak je można zdemontować:)

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 7:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2010 6:39 pm
Posty: 315
Lokalizacja: wrocław
MZR drewno bedziesz robil sam czy gdzies oddajesz

_________________
MB W109 300SEL 4.5 '72
GAZ M 21 Wołga '64
Jawa 250 '59 (czeka na remont)
Honda CX500 '82
Honda Civic 1.5 VTEC '98 mój ulubiony plastik
Honda Accord 2.0 i-VTEC Sport '06


Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 8:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
danielos95 pisze:
no ni mow szyki ze nie mozesz ogarnac tej czynności [zlosnik]
szyki napisał(a):
jak zamocowałeś tablicę z tyłu na klapce od wlewu paliwa?

jo żem się jeszcze za to nie zabrał:)
sorry, za OT.

MZR, łopatologicznie, to, ile masz biegów możesz również poznać po liczbie cyferek rzymskich na liczniku.
zakładając, oczywiście, że masz oryginalne zegary.
najwyższa cyferka jest o 1 mniejsza od najwyższego biegu.
dokładniej, to cyferki oznaczają maksymalne prędkości na kolejnych biegach.

poniższy przykład to zegary z w108 280, więc teoretycznie Twoje:
Obrazek

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 8:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2010 6:39 pm
Posty: 315
Lokalizacja: wrocław
a tak to z koleii wyglada w 3 biegowej ASB


Załączniki:
12569350_8X.JPG
12569350_8X.JPG [ 35.69 KiB | Przejrzano 1705 razy ]

_________________
MB W109 300SEL 4.5 '72
GAZ M 21 Wołga '64
Jawa 250 '59 (czeka na remont)
Honda CX500 '82
Honda Civic 1.5 VTEC '98 mój ulubiony plastik
Honda Accord 2.0 i-VTEC Sport '06


Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl