MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 8:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: czw lut 24, 2011 4:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 05, 2010 9:32 pm
Posty: 414
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki

_________________
...
911 SC Coupe '78, Mocca Black
ex. W123 230 '79, W107 280SLC '76,
W123 '78, 230 automat Coloradobeige
chyba ex. W114 '72, 280 CE


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 5:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 05, 2010 9:32 pm
Posty: 414
Lokalizacja: Warszawa
Sandal

Moja propozycja dla ciebie to testdrive coupe i sedanem - sam zdecydujesz który tobie bardziej odpowiada.

_________________
...
911 SC Coupe '78, Mocca Black
ex. W123 230 '79, W107 280SLC '76,
W123 '78, 230 automat Coloradobeige
chyba ex. W114 '72, 280 CE


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 5:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Bukol pisze:
M102 w beczce nie wystepowal jako gaznikowy


A M102.920? [jezyk5] (200 bez E)


Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 6:21 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
McCoy pisze:
Bukol pisze:
M102 w beczce nie wystepowal jako gaznikowy


A M102.920? [jezyk5] (200 bez E)


Pzdr!


Toż poprawiłem się i dodałem, że miałem na myśli 230-tkę. [zlosnikok]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 8:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Bukol pisze:
ladne coupe nie robi takiego wrazenia jak ladna limuzyna


Bo ładne coupe jakoś częściej się spotyka, a limuzynę często trafia się strasznie złachaną i zgnitą, stąd jak na limuzynie błyszczą chromy i lakier, to się sama głowa odwraca ;)

Jak już tak wszyscy koledzy podpowiadają limuzynę, to ja jeszcze podpowiem, żebyś szukał wersji USA. Na pewno robi większe wrażenie (przynajmniej wizualnie, ale i wyposażeniowo jak na tamte czasy) niż "zwykłe" wersje coupe. Ale to już Ci Kolega Komornick, Bukol i paru innych mogą poopowiadać ;)

Natomiast z europejskich wersji polecałbym silnik M123, stara konstrukcja czyli nie jest ani oszczędny ani szybki (biorąc pod uwagę parametry na papierze), ale ten dźwięk [zlosnikok]. No i aż tak pospolity też raczej nie jest, co myślę w przyszłości dalszej lub bliższej (czyt. odsprzedaży) też ma znaczenie.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 8:45 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
beet pisze:
Natomiast z europejskich wersji polecałbym silnik M123, stara konstrukcja czyli nie jest ani oszczędny ani szybki


Brzmi pięknie. Przy spokojnej jeździe na trasie pali 12-13 [zlosnikhihi] Osiągi jak 230E ... ale tylko na papierze. W rzeczywistości ten staruszek jakoś tak fajnie tą moc oddaje, że aż miło. Do tego jest przyjemnie cichy, na trasie głównie hałasuje wiatr grający na słupkach. A ja mam tą słabszą wersję, 129KM. Nota bene jutro śmignę tym autem 1200km :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 24, 2011 9:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Bukol pisze:
A ja mam tą słabszą wersję, 129KM.


Wujas właśnie chwalił tą słabszą, którą kiedyś powoził, a teraz ma wersję 140-konną i mówi, że mułowata. Obiecałem mu kiedyś znaleźć różnice między .920 a .921, ale się nie powiodło ;) Pewnie mu automat dodaje mułowatości, bo wcześniej z tego co mówił miał manualna skrzynię.

Ale wracając do tematu coby OT nie robić, kupuj W123 z M123, a jak za mało Ci wodotrysków, to dokup zderzaki i oświetlenie od wersji USA, będziesz miał "niepowtarzalną" a przede wszystkim fajnie brzmiącą beczkę ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: pt lut 25, 2011 6:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
Hej,
a co myślicie o takim egzemplarzu?

viewtopic.php?f=27&t=53121

Jeden kolega z forum zdecydował się sprzedać..
Dla mnie trochę podejrzane, coś za tanio, jak na taki stan i przebieg.


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 1:38 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lut 23, 2011 8:19 am
Posty: 5
Przemyślałem to i posłucham waszych rad i zdecyduje się na limuzynę w automacie. Jakie jest srednie spalanie ropy? I jaka cena jest wmiare odpowiednia np. 8000 ?PLN? Bo w zasadzie to chyba lepiej kupić coś tańszego i zrobić remont, przynajmniej wtedy wiem co jest już zrobione i mniejsze ryzyko wpakowania kolejnych pieniędzy w samochód.


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 2:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 05, 2010 9:32 pm
Posty: 414
Lokalizacja: Warszawa
Sandal - pewnie zobaczysz wiele opinii. Ja uważam, ze za 8-10tys można kupić już ładny sedan. Ważne żebyś sprawdził czy jest zgodny z vin skoro tyle placicsz - na forum otrzymasz taka informacje.

Za ta cenę powinieneś dostać już auto, które będzie wymagać raczej dopieszczenia (ale nie w rozumieniu handlarza, tylko naprawdę jedynie dopieszczenia).

Z mojego doświadczenia z zakupem beczki wynika, ze lepiej kupić nieco droższe auto ale w lepszym stanie. Remonty sporo kosztują. Oczywiście trzeba uważać na auto po remącie.

_________________
...
911 SC Coupe '78, Mocca Black
ex. W123 230 '79, W107 280SLC '76,
W123 '78, 230 automat Coloradobeige
chyba ex. W114 '72, 280 CE


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 8:27 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Też uważam, że lepiej wydać więcej na początku niż zakładać remont. Zwłaszcza blacharka - to wychodzi drogo. Zwróć szczególną uwagę na: uszczelki (sparciałe, popękane, nieoryginalne zamienniki), chromy (ich odtworzenie jest bardzo drogie a efekty nie zawsze powalające), blachę generalnie (zwłaszcza konstrukcyjne elementy). Ładna tepicerka to też ważna rzecz, trudno dokupić elementy, a robiona strasznie rzuca się w oczy.
Jeśli chodzi o spalanie - spójrz do danych technicznych (dostępne ze strony klubowej). To są oczywiście dane fabryczne, ale dają jakiś obraz.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl