MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 11:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 28, 2011 10:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
Kamael pisze:
Cytuj:
Eee tam...
Kamael by go zrobił "na cacy" za jakieś 4, góra 5 tysięcy...


nie pożegnałem się :)

Gdybym miał go robić dla kogoś i za gotówkę, to na pewno nie taką. [hehe]
Swoją drogą kolega iren już chyba się z nami pożegnał. :( Szkoda, ale mimo wszystko życzę zadowolenia.
Co do blacharza... Albo nie. Idę coś zjeść.


Ja jestem trochę za stary,żeby sie "kopać z koniem"
Bagry na pewno potwierdzi,że kupiłem samochód w ciemno nie oglądając go. I wiem,ż e dobrze zrobiłem, bo jak bym go poogladał to tak jak ktoś już na tym forum napisał lepiej dołóż 12.000 i ciesz się igiełką ale mi nie o to chodziło.

Mam silnik M110
Gdzie zregenerować wałki (świątek chce 425 zł/szt.) Utwardzać krzywki?
Czekam na podpowiedzi [zlosnikok]


Na górę
Post: pn lut 28, 2011 11:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
iren pisze:
Bagry na pewno potwierdzi,że kupiłem samochód w ciemno nie oglądając go. I wiem,ż e dobrze zrobiłem, bo jak bym go poogladał to tak jak ktoś już na tym forum napisał lepiej dołóż 12.000 i ciesz się igiełką ale mi nie o to chodziło.


Ja się nie odzywam w tym wątku, bo tęsknię za tą I-serią. Mimo, że ten egzemplarz ma więcej wad niż o tym wiedziałem, gdy był mój, to jest to auto wyjątkowe. Przede wszystkim ze względu na przebieg <150tys km, no i wersję z M110. Jedyne auto z tych, co miałem i mam, w którym fotel kierowcy nie był zapadnięty ani naprawiany. To jest mercedes, który był zaniedbany, a nie wyeksploatowany, jak większość beczek, które znam. Jedyny, w którym znajdowały się 2 Datenkarty. No i ta I-a seria... Teraz w allegro sprzedała się za podobny pieniądz taka zielona, pełna I-a seria. To był diesel i automat z bogatą dokumentacją, blacharsko marny. Obserwowałem tą aukcję, bo w I-serię z prawdziwym przebiegiem warto inwestować.

A co do szczegółów mojej transakcji z Iren, to rzeczywiście, auto odkupił ode mnie po rozmowach i lekturze zdjęć.

Powodzenia


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 12:06 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
iren pisze:
A co do pytania kto naprawiał to Panowie z Chorzowa z ulicy Kruszcowej (myślę,że ludzie ze Śląska wiedzą o co chodzi)Serwis gaźników i układów wtryskowych.
Tak jak ci pisalem: lepeij nie mogles z tym gaznikiem trafic. Jezeli jedynie go wyczyszczono i wymieniono komplet uszczelek i membran to widcznie zadne dalsze prace nie byly przy nim konieczne.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 2:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
Kolega Iren za mało/krótko na forum przebywa, bo by się 3 razy zastanowił, zanim zaczął kontynuować temat.
Ostatnio na mbsilesia był temat o blacharzach ze Śląska.

Nie martw się Iren...ja się też nasłuchałem na tym forum już nie raz. Człowiek uczy się na błędach ;)
Swoją drogą skoro jesteś z Katowic to zapraszam na jakiś spot silesii. Dowiesz się co nieco o mercedesach, mechanikach i blacharzach w miłej atmosferze bez jadu z mb/8.


pozdrawiam

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 6:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Kierowca bombowca pisze:
Dowiesz się co nieco o mercedesach, mechanikach i blacharzach w miłej atmosferze bez jadu z mb/8.


Słuchaj, zaraz mogę się zalogować na mbsilesia i napisac to samo pod tymi zdjeciami ( o ile się tam pojawią,bo wybitnie nie ma się czym chwalić). To nie jest jad, tylko krytyka i to nie bezmyślna, ale konstruktywna. Wątpie żeby inni użytkownicy mbsilesia skomentowali poczynienia tego blacharza inaczej.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 7:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Kierowca bombowca pisze:
zapraszam na jakiś spot silesii. Dowiesz się co nieco o mercedesach, mechanikach i blacharzach w miłej atmosferze bez jadu z mb/8.



Bez jadu nic się nie zapamięta. [palacz] [palacz]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
THC pisze:
Kierowca bombowca pisze:
zapraszam na jakiś spot silesii. Dowiesz się co nieco o mercedesach, mechanikach i blacharzach w miłej atmosferze bez jadu z mb/8.



Bez jadu nic się nie zapamięta. [palacz] [palacz]


Z jadem czy też nie myślę,że nie ma sie co denerwować [totalszok] Trzeba przyjąć to co jest konstruktywne i olać to co jest jadowite.
A gaźnik po naprawie, regeneracji czy jak kto chce to nazywać wygląda tak.
Dla wszystkich wielbicieli blichtru odpowiadam iż do dobrego działania gażnika,głowicy czy innych elementów samochodu nie jest potrzebne szkiełkowanie czy inne sodowanie.
Na pewno teraz gaźnik działa duuuuuuuuuuuużo lepiej niż wcześniej.
Ponawiam pytanie co do wałków rozrządu.
Jakie wzniosy powinny mieć krzywki i czy jest sens po regeneracji azotowania.
I oczywiście najważniejsze co może być potencjalną przyczyną wytarcia(oględziny optyczne bez pomiarów). Potencjalnie samochód ma przejechane 140000.


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 8:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
gaźnik
iren pisze:
THC pisze:
Kierowca bombowca pisze:
zapraszam na jakiś spot silesii. Dowiesz się co nieco o mercedesach, mechanikach i blacharzach w miłej atmosferze bez jadu z mb/8.



Bez jadu nic się nie zapamięta. [palacz] [palacz]


Z jadem czy też nie myślę,że nie ma sie co denerwować [totalszok] Trzeba przyjąć to co jest konstruktywne i olać to co jest jadowite.
A gaźnik po naprawie, regeneracji czy jak kto chce to nazywać wygląda tak.
Dla wszystkich wielbicieli blichtru odpowiadam iż do dobrego działania gażnika,głowicy czy innych elementów samochodu nie jest potrzebne szkiełkowanie czy inne sodowanie.
Na pewno teraz gaźnik działa duuuuuuuuuuuużo lepiej niż wcześniej.
Ponawiam pytanie co do wałków rozrządu.
Jakie wzniosy powinny mieć krzywki i czy jest sens po regeneracji azotowania.
I oczywiście najważniejsze co może być potencjalną przyczyną wytarcia(oględziny optyczne bez pomiarów). Potencjalnie samochód ma przejechane 140000.


Załączniki:
z telefonu 003.jpg
z telefonu 003.jpg [ 46.97 KiB | Przejrzano 2070 razy ]
z telefonu 002.jpg
z telefonu 002.jpg [ 189.96 KiB | Przejrzano 2070 razy ]
Na górę
Post: pt mar 04, 2011 7:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
Spoko McCoy...miałem na myśli całe forum ogólnie, bo w temacie odnowy tego konkretnego auta, to rzeczywiście blacharz się nie popisał.

_________________
w123 240D

s124 300D


Na górę
Post: pt mar 18, 2011 10:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
witam po krótkiej przerwie
w zwiazku z tym iz pogoda w kratkę zacząłem rozbierac szyberdach(schiebedach jak kto woli i czy bardziej z Polski czy z Niemcowa jest) albo ze Śląska.
Dach jest eleltryczny i bardzi ciężko się zamyka z otwieraniem duzo prosciej.
Proszę o informację jak sie roziera dach.
Udało mi się ściągnąć podsufitkę i nie mam pomysłu co dalej.
Ktoś już to robił ?
Należy ściądnąc całą podsufitkę?
Co należy zrobić aby "rozruszeć(wyczyścić) mechanizm?
Dla żądnych wrażeń dodam iż po zdjęciu podsufitki spadło mi na głowę ok 0,5 kg igliwia (bagry ten przypisek dla ciebie( i jeszcze jedno lusterko lewe wymienione;trzyma sie oryginalnych śrubach :roll: jest nowe oryginalne)


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 7:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Poszukaj na forum, użyj szukajki, nie raz się rozpisywałem jak to rozebrać i co trzeba smarować a czego nie wolno! ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr kwie 13, 2011 6:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
Pompa wody wymieniona.
Paski napędowe (wspomaganie i alternator) wymienione.
Chłodnica poddana czyszczeniu (rozciekła się) w piątek będzie nowa.
Jako ciekawostkę powiem wam iż 50% cybantów jest oryginalnych z MB :P


Na górę
Post: śr kwie 13, 2011 6:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
bagry,
znalazłem i zamontowałem lewe lusterko nie na blachowkręty ale na oryginalne śruby :)
Zamontowałem też z powrotem radio ale wcześniej wymieniłem żarówki z poświetlenia (świeci i gra jak nówka sztuka)
Zacząłem rozbierać szyberdach. Też będzie działał :)


Na górę
Post: śr kwie 13, 2011 7:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
iren pisze:
bagry,
znalazłem i zamontowałem lewe lusterko nie na blachowkręty ale na oryginalne śruby :)
Zamontowałem też z powrotem radio ale wcześniej wymieniłem żarówki z poświetlenia (świeci i gra jak nówka sztuka)
Zacząłem rozbierać szyberdach. Też będzie działał :)


Gratuluję - tak trzymaj.
Jak ja przejąłem tego W123 to wyciągnąłem odkurzaczem z niedomkniętego dachu także mnóstwo igliwia. Pamiętam, że mechanizmy i prowadnice wyglądały bardzo dobrze (żadnej korozji), a dach działał raczej dobrze.

Jak będę śmigał przez śląsk, to się odezwę.
Pzdr.,


Na górę
Post: śr lip 27, 2011 10:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
Witam po jakimś czasie.
Szpital unieruchomił mnie i mój samochód :(
Ale przejdźmy do klu programu.
Ostatnie moje poczynania to wymiana pompy H2O i problemy z chłodnicą.
Stan na dzisiaj:
chłodnica nowa
pozostałe 50% cybantów dokupione w serwisie MB
niestety już bez znaczka MB ale f-ry zakupu do wglądu :P
kolejną rzeczą jaką zrobiłem to hamulce
Niby nic a cieszy:
nowe gumki,nowe osłonki,nowe spreżyny, prowadniki i płyn ATE
Teraz już taczka :
1. zapala bez problemu
2. nie traci płynów
3.hamuje z piskami [hihi]

Kolejny temat to elektryka sprawna w 100%
1. działa podświetlenie wszystkiego :evil:
2.działa lampka przy lusterku i oświetlenie dla pasażera z tyłu
3. działają światła awaryjne
4. działa oświetlenie bagażnika
5. radio działa jak złoto jeszcze nie wiem dlaczego nie działa odtwarzacz kaset ale to też rozkminie
6. dokupiłem urwaną rączkę od regulacji wysokości fotela kierowcy

Ciąg dalszy to myślę,że blacha a może wcześniej przewody hamulcowe no i jeszcze został temat szyberdachu ale trzeba rozebrać całą tapicerkę z dachu
kilka zdjęć z tego co zrobione.
Acha dzisiaj przejechałem sie. Na autostradzie poszedł bez problemu do 160 km/h ale jeszcze nie wymieniłem opon (stare mają z 15 lat) i szybciej też da radę. [jezyk3]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl