MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 8:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: G-klasa 300D
Post: wt mar 01, 2011 10:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 28, 2006 2:09 pm
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
piszę w imieniu kolegi zanabył taką GELENDE 300D z 80 r i lata ostro po dziurach
problem jest taki że rano i nie tylko jak odpala to jesli odrazu nie wciśnie pedału gazu do oporu (niezbyt zdrowe dla silnika) i nie wprowadzi go na wysokie obroty to samochód po 30 sek zgaśnie i pomaga tylko szpryca z paliwa za pomocą strzykawki

Co to moze być wyglada na niedobór paliwa (jak się zagrzeje jest OK)
lub na zapowietrzanie się układu

Pomuzcie ja nigdy nie miałem diesla i nie wiem co mu doradzić

_________________
w116 podobno 1976 280SE


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 7:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:34 am
Posty: 264
Lokalizacja: Zabrze
Nieszczelnosc w układzie pompy paliwa :)

Wystarczy ze jakas membrana nie trzyma i paliwo scieka sobie powoli spowrotem do baku. Pozniej potrzeba chwilki zeby pompa zassala spowrotem paliwo

_________________
W114 250c '70, wersja USA


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 10:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 28, 2006 2:09 pm
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
dzieki za wskazówki a gdzie pierw zajrzeć
czy części kupię na portalu lub intercars czy serwis?

_________________
w116 podobno 1976 280SE


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 10:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:34 am
Posty: 264
Lokalizacja: Zabrze
W tym temacie Ci nie pomoge.....sam zawsze robie strzala strzykawka w gazniki hehe :)

_________________
W114 250c '70, wersja USA


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 11:30 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
W pierwszej kolejności przyjrzyjcie się, czy/w którym z przewodów widać brak paliwa. Szukajcie wycieków/tłustych plam po drodze. Uszkodzona strzykawa też potrafi wpuszczać powietrze. Jeśli nic z tych rzeczy, to rozejrzyjcie się lepiej za dobrym dieslowcem/pompiarzem. Pompa wygląda z wierzchu na proste urządzenie, ale w miare prosto to można ją wymienić na inną - do zadań bardziej ambitnych trzeba mieć nieco pojęcia.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl