MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 8:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 04, 2011 8:51 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 9:26 am
Posty: 174
Lokalizacja: Łańcut, podkarpackie
Witam noszę się z taką myślą, aby zdemontować w moim w 123 zaciski rozebrać ,wypiaskować, dać do cynkowania, wymienić uszczelki, oraz płyn hamulcowy. I tu jest pytanie jak to zrobić żeby nie zepsuć gładzi. Pewnie rozbrać na pół i z założonym tłoczkiem dać do piaskowania a później do ocynku. Przerabiał ktoś z Was taki patent.
Pozdrawiam

_________________
ex.M 123 250 '77 637 Saharagelb AUTOMATIC
ex.M 102 200 '83 737 Classicweiß AUTOMATIC
M 102 230 CE '82 172 Anthrazitgrau AUTOMATIC

SAMURAI 1.3 & Saab 900


Na górę
Post: wt sty 04, 2011 2:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Uderz z tematem do Mitu on robi regenerację zacisków.


Na górę
Post: pn sty 10, 2011 12:09 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Uderzcie z odpowiedzią na forum - sam się chętnie dowiem. Z mojej wiedzy wynika,że z tą gładzią w zacisku możesz postepować nieco odważniej, bo szczelność zapewnia gumka i nienaganna gładź tłoczka. Ja piaskuje zaciski z zamontowanymi zaślepkami z tworzywa sztucznego, następnie maluje farbą żarodporną na czarno i wypalam w piekarniku ;) Efekt - poprawny.

Jaki był oryginalny kolor zacisków w W123?

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 9:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 9:26 am
Posty: 174
Lokalizacja: Łańcut, podkarpackie
Jak na razie nic nie ustaliłem, powiedz mi czy piaskujesz zaciski w całości czy je rozkręcasz ? z czego robisz zaślepki?
pozdro

_________________
ex.M 123 250 '77 637 Saharagelb AUTOMATIC
ex.M 102 200 '83 737 Classicweiß AUTOMATIC
M 102 230 CE '82 172 Anthrazitgrau AUTOMATIC

SAMURAI 1.3 & Saab 900


Na górę
Post: wt mar 08, 2011 7:20 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Rozkręcam. Dzięki temu mogę dokładnie wyczyścić okolice mocowanie gumki przeciwpyłowej, poza tym w trakcie montażu jest wygodniej i dokładniej.

Powierzchnie przylegania połówek zabezpieczam folią do piaskowania ( taka o gr. ok. 0.8/0.9 mm, bardzo miękka )

Cylindry zabezpieczam zaślepkami PCV do profili metalowych ( ogrodzenia m.in.) Ale nie zawsze zabezpieczam ;) Jak jest rdzawy gnój w środku,to piaskuje całość, ale bez wyciagania gumki uszczelniającej tłoczek z rowka w cylindrze. Użyj korundu o gradacji FEPA F70/F80 przy ciśnienu ok. 5 bar i będzie dobry efekt ;)

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl