Witam mam problem od soboty w mojej nowej niuni w123 200d po przeredukowaniu z 3 na 2 pojawily sie dziwne stuki i wystepuja tylko na wysokich obrotach ,na postoju gdy zapiety jest bieg i puszcza sie sprzeglo tez jest stuk i pod czas jazdy przy szybszej zmianie biegu tj szybkim puszczeniu i dodaniu gazu wystepuje stuk teraz doszlo stukanie z tylniego prawego kola na wysokich obrotach chalas jak by sie jechalo na pustym kole po odjeciu gazu po chwili chalas ustaje jak obroty sie zmniejsza oraz nie wystepuja przy delikatnym operowaniu gazem i niskim kreceniu motoru co w 2 litrowym dizlu sprawia ze jazda z i tak powolnej staje sie uciazliwa dzisiaj wziolem go na kanal jak jest kolo w gorze to jest wyczuwalny minimalny luz 1-1,5mm jak sie trzyma kolo od gory i dolu i szarpie dodatkowo prawa polos idzie kawaleczek obrucic jedna reka jak jest na biegu lewa ledwo drgnie gdy proboje sie krecic dwoma rekoma i chalas jest bardziej slyszalny od strony kola nie mostu ... co to moze byc bo auto musi jezdzic ,to jest moje pierwsze auto z tylnim napedem a nie mam siana teraz na wymiane calego ukladu przeniesienia napedu
