MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 6:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 26, 2011 9:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
Witajcie koledzy. Poniżej zamieszczam film w którym możecie obejrzeć pracę mojego silnika jakim jest 300D. Jakiś czas temu byłem u mechanika (który zajmuje się tylko gwiazdeczkami) który stwierdził, że po wymianie szklanek (komplet ruville'a) zdecydowanie praca tej jednostki ulegnie wyciszeniu. Na dodatek w szufladzie mam 6 końcówek wtryskiwaczy, które też zastanawiam się, czy wymieniać tylko jest jedno ale.. oczywiście są to Bosche ale indyjskie [zlosnik] i pytanie czy warto.. Zapraszam do obejrzenia filmiku, może coś jeszcze wam się nasunie co może być nie tak.. Pozdrawiam


_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Post: czw kwie 28, 2011 11:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Klekot. Brzydki chory dźwięk. Szklanki szklankami a ja bym sprawdził dokładnie wszystkie cylindry (sprężanie, zapłon). Dla mnie przynajmniej na tym filmie on pracuje nierówno.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: czw kwie 28, 2011 4:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
zgadza się, inaczej chodzi gdy jest zimny, a inaczej gdy już rozgrzany. Dokładniej mówiąc gdy jest jeszcze zimny chodzi spokojniej..

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 9:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
martinbbor pisze:
zgadza się, inaczej chodzi gdy jest zimny, a inaczej gdy już rozgrzany. Dokładniej mówiąc gdy jest jeszcze zimny chodzi spokojniej..


Sprawdź może ma gdzieś jakieś luzy? Po dźwięku w komputerze ciężko jest ocenić gdzie ale może jeśli uczulony na tą dolegliwość mechanik posłucha uważnie to coś znajdzie. Dźwięki z Diesla jest dosyć trudno zinterpretować ale dobry mechanik powinien to umieć. U mnie kiedyś w motocyklu taki dźwięk wydawał tłok, który.....Nie, nie chcę nic sugerować. Sprawdź a jak znajdziesz to napisz. Też jestem ciekawy.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 9:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
martinbbor pisze:
zgadza się, inaczej chodzi gdy jest zimny, a inaczej gdy już rozgrzany. Dokładniej mówiąc gdy jest jeszcze zimny chodzi spokojniej..


To ważna wskazówka.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 8:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Hihi mam ten sam dzwiek :D i tez nie wiem czy to szklanki czy wtryski :D [zlosnikok]


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 9:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Jak dla mnie wtryski, szklanki inaczej cykają :roll: (przynajmniej ja jestem o tym przekonany [zlosnikhihi] )

Co do nierównej pracy to akurat może być wszystko, poduszki, zasilanie, kompresja etc.


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 9:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Frytejro pisze:
Hihi mam ten sam dzwiek :D i tez nie wiem czy to szklanki czy wtryski :D [zlosnikok]


"Frytejro" :) Nie mów Hop dopóki nie przeskoczysz. Masz jeszcze całą przyszłość przed sobą. Skoro masz tak dużo czasu to przejrzyj swój motor. Z takim dźwiękiem jeśli rzeczywiście go masz na pewno znajdziesz coś do poprawienia.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: pt kwie 29, 2011 9:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Motor mial remont w zeszlym roku w wakacje. Taki dzwiek jest tylko na zimnym, na cieplym praktycznie wogole go nie ma, czasem tylko sie pojawi ale tak cicho nie jak na zimnym... Wtryski maja juz swoje na bank przejechane.. Mozliwe tez ze za mocno dokrecilem sekcje pompy, tyle ze wtedy by stukalo bez wzgledu na temp raczej..hmm

a co do nierownej pracy... ja zauwazylem ze jak mi vacum padała to silnik pracowal nierowno.. jak byla niesczelnosc w przewodzie vacum to tez pracowal nierowno... Znam kilka zdrowych silnikow w sensie takich ktore praktycznie na moich oczach zrobily sporo km i czasem maja tendencje do zabujania (mowie o dieslach MB) i nikt jeszcze nie doszedl do tego by to w 100% wyeliminowac hm.


Na górę
Post: sob kwie 30, 2011 11:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
To prawda. Czasami takie "usterki" są wynikiem kiepskiego paliwa. Ja mam swoją "ulubioną" stację w której kiedy nie zatankuje to zawsze później muszę czyścić wtryskiwacze. Nic na to nie poradzisz ale jednak z drugiej strony tych sygnałów nie należy lekceważyć. Regułą bowiem jest, że zapowiadają grubszą robotę przy silniku.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: ndz maja 01, 2011 12:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
Nemo pisze:
To prawda. Czasami takie "usterki" są wynikiem kiepskiego paliwa. Ja mam swoją "ulubioną" stację w której kiedy nie zatankuje to zawsze później muszę czyścić wtryskiwacze. Nic na to nie poradzisz ale jednak z drugiej strony tych sygnałów nie należy lekceważyć. Regułą bowiem jest, że zapowiadają grubszą robotę przy silniku.


to jest prawdą co piszesz. I u mnie tak jest. Wlanie lepszej jakości ropy powoduje zupełnie inną kulturę pracy silnika. Czasem i wlałem mu trochę mixolu na odetkanie [zlosnik] ale to nie o to chodzi.. Paliwo w naszym kraju jest niestety ale jakości samy wiemy jakiej :-?

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl